Spørgsmål til ejere af Nokia 6270
Fra : Thomas VJ

Dato : 19-05-06 21:54

Hejsa,

Har lige fået en ny Nokia 6270 ind af døren.

Nu er jeg så kommet i tvivl om hvorvidt jeg har fået leveret en mandags
model. Dels fordi kassen og pakning af indhold tydeligt bærer præg af at
have været åbnet og taget i brug før og specielt fordi at overdelen vipper
ret voldsomt henover midten. Hvis jeg trykker ned i den ene ende af den
øverste del vipper den anden ende ca. 1,3 mm op. Denne løse overdel medfører
også at vibratoren får telefonen til at larme voldsomt mekanisk (dæmpes hvis
jeg fastholder overdelen).

Er det normalt at overdelen tilter så meget på Nokia 6270 eller har jeg fået
en mandags model leveret?

--
Mvh, Thomas VJ
www.dykkerteori.dk

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-05-06 05:25

Du kan klage til PostDK, over behandlingen af din vare, og sige at den var
defekt ved modtagelsen.

PostDK har det med at, behandle deres forsendelser temmeligt dårligt til
tider.

Ellers så kontakt forhandleren, og sig at varen var defekt, og du forlanger
at de sender dig en ny telefon.
Returforsendelsen af din anden telefon, er for egen regning (typisk 50,-).

Det er en af mange årsager til, at jeg ikke køber mine telefoner på nettet,
da du reelt ikke ved hvad du får.

/A.