Hvad kan den indbringe..Vurdering
Fra : RepsaC_

Dato : 19-05-06 17:44

Hej
Drejer sig om en sprit nu SE750i.
/Rep

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 19-05-06 17:52

Er telefonen simlåst ?
Har telefonen været brugt (har den været tændt) ?

/A

Fra : RepsaC_

Dato : 19-05-06 19:14

Hej
Den er ikke simlåst og har ikke været tændt.
/Rep

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 19-05-06 20:10

Var det ikke lige en ide at tænde den, for at se om den virker ?

Fra : RepsaC_

Dato : 19-05-06 20:29

Hej
Har lige været en tur igang med laderen og har prøvet mit simkort i den og
alt virker perfekt så hvad kan sådan en indbringe.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 19-05-06 20:45

Nyprisen ligger på 1900,- (mobilpriser.dk), har du betalt mere for den, så
er det bare ærgeligt. Du skal nok regne med et mindre tab på den, hvis du
vil sælge den. Hvormeget du vil sætte prisen er op til dig selv, men du kan
jo sætte den til salg, hvor du sætter en mindste pris, du vil have for den
(HBO: XXXX,- ).

Men jeg vil anbefale dig at du ikke sætter den til salg i gruppen
(d.m.p.t.m.) for der får du ikke meget for den.
Prøv istedet at sætte den til salg i DBA, el. papkassen.
I sidst nævnte solgte jeg for nogle uger siden en Nokia 6230 til 800,- hvor
jeg i gruppen kun ville få 450,-

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 19-05-06 21:06

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:446e2037$0$9301$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Nyprisen ligger på 1900,- (mobilpriser.dk), har du betalt mere for den, så er det bare ærgeligt.

Den pris virker høj ift. hvad man kan købe andre f.eks. W810 til
via abonnement.
Den er da vist også udgået eller tæt på vil jeg tro. Telia har den ikke
med i deres program mere svj. ved.

Fra : John

Dato : 19-05-06 22:16

Morten Jørgensen skrev:

> Den er da vist også udgået eller tæt på vil jeg tro. Telia har den ikke
> med i deres program mere svj. ved.

Man kan faktisk få den til 295 kr. incl. Telia Xpress abonnement.

Incl. oprettelse bliver det 1.114 kr.

Mvh

John