erfaringer med samsung sgh-x700
Fra : snuden

Dato : 17-05-06 17:29

Nogen der har positive/negative ord omkring samsungen. Hvad med tale/stby
tid?

Snuden

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-05-06 20:24

snuden wrote:
> Nogen der har positive/negative ord omkring samsungen. Hvad med
> tale/stby tid?

Jeg har sådan en. Det er min første Samsung telefon.
Den har en tale/stby tid på over en uge. Jeg har prøvet at køre den helt ned
en enkelt gang, men jeg holder ikke rigtigt øje med hvor lang tid den holder
præcist.
Det mest negative jeg har, er at det er besværligt at tilslutte/afbryde BT
headset, (i forhold til en SEt610) men det er måske også meningen at man
bare skal have det tilsluttet hele tiden.
Jeg kan ikke fortælle dig hvordan den er til SMS, da jeg kun sender maks 10
SMS om året.
Headsettet fungerer ikke så godt/smart som et Nokia headset, men jeg bruger
sjældent radioen.

M.v.h
Niels