Et godt pc program???
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 11-05-06 22:55

Jeg skifter underhylere som andre skifter telefoner...
Øhh, eller var det omvendt?

I al fald skal jeg bruge et program der kan overføre filer, sms'er,
billeder, kontakter og så videre begge veje mellem telefon og pc.

Har prøvet PCSuite, men man skulle tro at det var MS der havde lavet den, og
den er jo også
KUN til nokia....
¨
Så har jeg prøvet MobilEdit, den er langt bedre, men koster eller virker kun
delvist...
Desuden understøtter den ikke Nokia 9300 og 9500 som jeg har...

Lige pt skal programmet kunne bruges med Nokia 6280, 5410i, 9300, 9500,
SE T68, T630, K750i, og samsung E700.

Hvad kommer nærmest?

Det er cool hvis det koster lidt, men det skal VIRKE...

Mvh Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-05-06 00:08

Henrik, Silkeborg skrev:

> [...]

> I al fald skal jeg bruge et program der kan overføre filer, sms'er,
> billeder, kontakter og så videre begge veje mellem telefon og pc.

Har de ikke bluetooth begge to?

--
Bertel

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-05-06 14:45

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> skrev 2006-05-11:

> Har de ikke bluetooth begge to?

Sikkert, men det bliver hurtigt en besværlig opgave hvis det drejer sig
om meget data.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : darkh

Dato : 12-05-06 14:45

Du kan prøve http://www.virtualphonebackup.com/aux/login.do

Den kan dog ikke klare dine SMS'er endnu, men resten burde den klare.

mvh
Jesper