TDC/Telmore: Afsendelse mislykkedes?
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 09-05-06 21:41

Jeg kan ikke huske at have oplevet det tidligere, men de sidste par dage har
jeg haft ualmindeligt mange mislykkede afsendelser af sms. Andre der har det
problem og ved hvorfor og om det bliver bedre?

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : René Hvid

Dato : 10-05-06 21:43

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke huske at have oplevet det tidligere, men de sidste par dage
> har jeg haft ualmindeligt mange mislykkede afsendelser af sms. Andre der
> har det problem og ved hvorfor og om det bliver bedre?

Jeg har det samme problem, så jeg kontaktede telmores support, og de sagde
det var tdc´s net der var problemer med og der blev arbejdet på sagen men de
vidste ikke hvornår det var fikset.

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"