TDC/Telmore: Afsendelse mislykkedes?
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 09-05-06 21:41

Jeg kan ikke huske at have oplevet det tidligere, men de sidste par dage har
jeg haft ualmindeligt mange mislykkede afsendelser af sms. Andre der har det
problem og ved hvorfor og om det bliver bedre?

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-05-06 21:43

Jesper Brogaard wrote on 09-05-2006 :
> Jeg kan ikke huske at have oplevet det tidligere, men de sidste par dage har
> jeg haft ualmindeligt mange mislykkede afsendelser af sms. Andre der har det
> problem og ved hvorfor og om det bliver bedre?

Det problem har jeg også - troede egentlig det var min telefon den var
gal med.

"Careful, Chief. Dig up the past, all you get is dirty."
- Gideon, The Minority Report

Fra : Jan-Erik

Dato : 10-05-06 07:05

> Det problem har jeg også - troede egentlig det var min telefon den var gal
> med.

Samme her. Dog er jeg på Sonofon's net :-/

/Jan-Erik

Fra : N. Christensen

Dato : 10-05-06 15:26

[..]

Samme problem her. Det har stået på siden søndag eftermiddag. Jeg
har Telmore. Flere jeg kender som enten har Telmore eller TDC Mobil
har samme problem. Der står intet om problemer på telmore.dk eller
på tdcmobil.dk.

--
N. Christensen

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-05-06 21:00

Jesper Brogaard skrev:
> Jeg kan ikke huske at have oplevet det tidligere, men de sidste par dage har
> jeg haft ualmindeligt mange mislykkede afsendelser af sms. Andre der har det
> problem og ved hvorfor og om det bliver bedre?

Har i prøvet at sende via GPRS?
Prisen er den samme men det kunne jo være at det var deres sms
nummer der fejlede.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng