Taske til SE K608i ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-05-06 06:53

Jeg har forgæves søgt efter en taske eller et plastic-/siliconeovertræk til
at beskytte min nyerhvervede SonyEricsson K608i.

Jeg har prøvet hos TDC, Merlin, Fona, THansen og Cellshoppen, men har ikke
fundet noget der passer til SE K600i/K608i.

Er der nogen her der véd, hvor man kan få sådan noget?

Claus

Fra : Fischer

Dato : 07-05-06 06:59

> Jeg har forgæves søgt efter en taske eller et plastic-/siliconeovertræk
> til
> at beskytte min nyerhvervede SonyEricsson K608i.
> Er der nogen her der véd, hvor man kan få sådan noget?

http://www.mytrendyphone.dk/

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-05-06 09:49

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i

> http://www.mytrendyphone.dk/

Tak for hjælpen.

Jeg fandt et silikoneovertræk til K600, men mon ikke også det passer til
K600i/K608i?

-cb

Fra : Fischer

Dato : 07-05-06 10:06

> Tak for hjælpen.

Så lidt.

> Jeg fandt et silikoneovertræk til K600, men mon ikke også
> det passer til K600i/K608i?

Jeg mener ikke der er noget som kun hedder K600, så K600 = K600i.

*Fischer