6230i og PC Suite
Fra : KsNa

Dato : 05-05-06 19:28

Hej

Har lige skiftet fra 6310i til 6230i.

Til den gamle telefon brugte jeg en ældre udgave ag PC Suite og alle
nummeroplysninger blev listet op som i et regneark (nemt og overskueligt),
men det nye PC Suite sætter alle navne på hver sit "stamkort" og der
overføres kun 2 telefonnumre for hver, jeg har nogle kontakter med 5 numre
samt andre oplysninger, derudover har jeg lavet opkaldsgrupper.

Hvilket program kan bruges, så alle oplysninger kommer over på PC'en og kan
redigeres der (gerne freeware).

Mvh
Kim

Fra : Poul Erik

Dato : 05-05-06 20:44

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> samt andre oplysninger, derudover har jeg lavet opkaldsgrupper.
>
> Hvilket program kan bruges, så alle oplysninger kommer over på PC'en og

Hej

Jeg har alle mine kontakter i Outlook og synkroniserer vha. PC Suite. Der
kan være mange telefonnumre ligesom e-mail adressen også overføres til
telefonen.

Hvis du vil have en Outlook version kun til telefonnumre kan du oprette en
bruger specielt til dette i Windows.

Mvh. - Poul Erik

Fra : KsNa

Dato : 06-05-06 12:16

"Poul Erik" <sp1208@kyang.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> telefonen.
>
> Hvis du vil have en Outlook version kun til telefonnumre kan du oprette en

Jov, det har jeg prøvet men når data flyttes fra telefon til PC bliver
primært telefonnr. lagt i flere kolonner (uoverskueligt), derudover mangler
jeg indeling i opkaldagrupper.

Mvh
Kim