JAVA på D600E ?
Fra : Jakob M

Dato : 02-05-06 09:45

Jeg ville gerne prøve Google map på min D600E, men når jeg lægger *.jar
filen over på telefonen og kører den, siger telefonen "file format not
supported". Hvad gør jeg galt ?. Telefonen burde kunne afvikle programmet ?.
http://www.getjar.com/products/3192/J2meMap

Hvad findes der ellers af uundværlige programmer til en D600E ?. Jeg synes
f.eks. det ville være fedt med en anden medieafspiller, der kunne vise
videoklip fuldskærm og roteret 90°, så man udnytter hele den lækre skærm.

Mvh
Jakob

Fra : Jakob M

Dato : 02-05-06 16:22

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> filen over på telefonen og kører den, siger telefonen "file format not
> supported". Hvad gør jeg galt ?. Telefonen burde kunne afvikle programmet

Nu fik jeg da hentet det ved at bytte WWW ud med WAP på telefonen, men det
virker stadigvæk ikke. Nu melder telefonen at der er java fejl ??.

Mvh
Jakob