Gode ideer
Fra : Wagner

Dato : 30-04-06 11:17

Min gamle Nokia skal skiftes ud. Jeg skal bruge en ny mobiltelefon uden
abonnement.
Hvor er det bedst at lede på nettet?
Har I et godt forslag til hvad jeg skal købe?
(jeg er absolut ikke storbruger af telefonen-behøver ikke billedbeskeder og
andre finurligheder-blot samtale og sms )
Jeg har set Føtex har SonyEricsson 2300 eller en Nokia 3220 til 999,-
Er det et godt køb-hvilken er bedst?
vh
Wagner

Fra : Erik Dan

Dato : 30-04-06 14:09

"Wagner" <@> wrote in message
> Min gamle Nokia skal skiftes ud. Jeg skal bruge en ny mobiltelefon uden
> abonnement.
> Hvor er det bedst at lede på nettet?
> -----------------------------
http://www.mobilpriser.dk/index.php