oss/faq
Fra : ClausLone

Dato : 15-06-01 23:55

øh.....
når der står se..oss/faq, hvad gør man så for at se dette ?
Et dumt spørgsmål ? Tjaa
Claus Grønkjær

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-06-01 00:42

"ClausLone" <2487999m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> når der står se..oss/faq, hvad gør man så for at se dette ?
> Et dumt spørgsmål ? Tjaa
> Claus Grønkjær

Enten finder du den på www.usenet.dk eller du kigger længere oppe/nede her i
ng'en. En OSS/FAQ er en samling af Ofte Stillede spørgsmål med dertil
hørende svar.

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 16-06-01 08:29

> [...]
> øh.....
> når der står se..oss/faq, hvad gør man så for at se dette ?

Overhovedet ikke et dumt spørgsmål. Det er mere "os gengangere", som bør
have det på fingerspidserne høfligt at svare at den findes på:

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"I Feel Like Swimming In Your Apathy,

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-06-01 09:10

"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote in message
> Overhovedet ikke et dumt spørgsmål. Det er mere "os gengangere", som bør
> have det på fingerspidserne høfligt at svare at den findes på:
>
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Av. Touche. Jeg må indrømme, at jeg er kommet med nogle gnavne henvisninger
til OSS'en på det sidste, ofte fordi de samme spørgsmål er dukket op flere
gange på en dag. Personligt betragter jeg det som god netikette, at man
tjekker om der er en OSS og kigger de seneste 300 indlæg igennem, før man
poster noget (jeg mener, at dk.snak forventer, at du læser de seneste 20.000
indlæg igennem, men de virker også temmeligt indspiste - endnu mere
indspiste end os?).

Jeg ved godt, at det ofte tager lige så lang tid at lave et surt indlæg som
det tager at kopiere svaret fra OSS'en, men jeg mener under alle
omstændigheder, at nye brugere har godt af at læse OSS'en.

/Nikolaj