Hvor lang tid holder taletidskort?
Fra : Kåre

Dato : 27-04-06 09:29

Jeg skal bruge et SIM kort, som kun skal bruges til at sende måske 5-10
SMS'er om måneden. Ingen tale, ingen GPRS eller andet. Kun SMS.
Dvs. forbruget er virkelig minimalt, så almindelige abonnementer dur ikke,
da jeg ikke vil have et mindstebeløb der skal bruges pr. måned, og
indbetalte penge skal kunne fordeles over et år måske.

Synes jeg kan se at taletidskort må være den rigtige vej frem. Men kan man
få et hvor der ikke er abonnement, ingen mindsteforbrug, og hvor jeg kan
indbetale f.eks. 50,- som jeg kan bruge over et års tid?
Oprettelse skal jo helst være gratis, eller i det mindste give lige så meget
"SMS-tid" som oprettelsen koster, og som sagt IKKE være tidsbegrænset.

pft
Kåre

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 27-04-06 09:43

Til dit behov, bør du nok vælge Unotel, da det er noget af det billigste du
kan få.

/A

Fra : VIP

Dato : 27-04-06 10:46

> [...]
> meget
> "SMS-tid" som oprettelsen koster, og som sagt IKKE være tidsbegrænset.

prøv www.mixit.dk

gratis opstart og derefter 50 kr. / år

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Kåre

Dato : 27-04-06 11:49

> prøv www.mixit.dk
>
> gratis opstart og derefter 50 kr. / år
>
> Venlig hilsen
>
> Viggo

Som jeg læser det koster det 99 kr. i oprettelse, incl. 99 kr. forbrug =
gratis oprettelse. Det er helt som Unotel som Anders foreslog.
SMS koster 20 øre, hvor Unotel koster 16.

Hvor ser du gratis oprettelse og 50,- pr år?

mvh
Kåre

Fra : VIP

Dato : 27-04-06 13:45

> [...]
> SMS koster 20 øre, hvor Unotel koster 16.
>
> Hvor ser du gratis oprettelse og 50,- pr år?

Gratis oprettelse incl. 10 kr. taletid
https://mixit.dk/cgi-bin/po/tilm_step2.cgi

50 kr er mindste optankning som gælder i 360 dage

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-04-06 20:08

> [...]

> Oprettelse skal jo helst være gratis, eller i det mindste give lige
> så meget "SMS-tid" som oprettelsen koster, og som sagt IKKE være

www.sonofon.dk/taletid

Hvad koster taletid?

0 kr. i abonnement
60 øre om aftenen