IKKE wap
Fra : nana sørensen

Dato : 26-04-06 00:36

Hej gruppe...

Kan det virkelig passe, at man slet ikke kan hente sjove billeder og
ringetoner til sin telefon, medmindre man kan bruge wap? Jeg har en telefon
der skulle kunne Wappe, men mit teleselskab understøtter det ikke, fordi det
er et taletidskort. Jeg har nu pløjet igennem 100 sider, kun for at finde
"wap her, hent wapopsætning her". Nogen der kan linke til en ganske
almindelig side, hvor jeg kan betale håbløs overpris for et billede eller en
ringetone, der bliver sendt DIREKTE, uden WAP/GPRS?

Mvh. Nana

Fra : Leif Neland

Dato : 26-04-06 07:01

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
telefon
> der skulle kunne Wappe, men mit teleselskab understøtter det ikke, fordi

Har du kamera i telefonen, så tag et billede af det, du vil have i
telefonen.
Du bliver evt nødt til at printe det ud i farver først.

Leif

Fra : nana sørensen

Dato : 26-04-06 07:55

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

> [...]
> telefonen.
> Du bliver evt nødt til at printe det ud i farver først.

Det har jeg, men pænt bliver det ikke.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 26-04-06 08:05

Hvilken model drejer det sig om ?

Fra : M.Nielsen

Dato : 26-04-06 10:14

Anders (6400) skrev:
> Hvilken model drejer det sig om ?
>
> /A

Hvad er det for et teleselskab du har?

Mvh.
Michael

Fra : nana sørensen

Dato : 26-04-06 20:21

"M.Nielsen" <michaelnielsen@phobia.dk> wrote in message

> Hvad er det for et teleselskab du har?
>
> Mvh.
> Michael

Sonofon taletid. det kan slet ikke wappe. Jeg er begyndt at bruge mit gamle
nummer igen, som er debitelsolo, tidligere smarttalk.

Fra : nana sørensen

Dato : 26-04-06 20:20

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Hvilken model drejer det sig om ?
>
> /A

Nokia 6230i. Jeg har lige fået den, men den er dog brugt. Jeg har fået den
af min kæreste, men han har heller aldrig kunne få den til at wappe. Jeg
kunne wappe på min gamle telefon med samme sim-kort.

Fra : Paw P Larsen

Dato : 26-04-06 20:23

nana sørensen wrote:
> Nokia 6230i. Jeg har lige fået den, men den er dog brugt. Jeg har fået den
> af min kæreste, men han har heller aldrig kunne få den til at wappe. Jeg
> kunne wappe på min gamle telefon med samme sim-kort.

Der skal en opsætning til fra din operatør. Den kan sikkert
bestilles fra deres hjemmeside eller via deres kundeservice.

Fra : nana sørensen

Dato : 26-04-06 20:55

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> wrote in message

> Der skal en opsætning til fra din operatør. Den kan sikkert bestilles fra
> deres hjemmeside eller via deres kundeservice.

I know. Den er hentet og det virker stadig ikke. Jeg har endda kontaktet mit
teleselskab, som sagde at det skulle virke nu. No luck.