Nokia N70 som GPS?
Fra : Funnyboy

Dato : 25-04-06 14:21

Hejza.

Kan man bruge en Nokia N70 som GPS og hvor finder man så softwaren til at
smide i den.
Fik det afvide af min bror at man kunne men sys ik jeg kan se noget om det
nogle steder.
Nogen der kan hjælpe mig??

Preben

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 25-04-06 14:57

Funnyboy wrote:
> Hejza.
>
> Kan man bruge en Nokia N70 som GPS og hvor finder man så softwaren til at
> smide i den.

Du skal stadig ha' en gps modtager, men du kan bruge den som
"skærmedelen" af de setup.

> Fik det afvide af min bror at man kunne men sys ik jeg kan se noget om det
> nogle steder.
> Nogen der kan hjælpe mig??

Der findes vist en del steder, og det har været oppe og vende flere
gange på eks mobildebat.dk , men ellers er der
http://www.wayfinder.com/index_en.php

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : Funnyboy

Dato : 26-04-06 21:55

Oki. Det lyder godt. Men kan man bare gå ud og købe en hvilken som helst GPS
modtager så længe den er BT eller skal det være noget specielt?
Og hva er en ca pris på sådan en fætter?

Preben

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 27-04-06 06:50

Funnyboy wrote:
> Oki. Det lyder godt. Men kan man bare gå ud og købe en hvilken som helst GPS
> modtager så længe den er BT eller skal det være noget specielt?
> Og hva er en ca pris på sådan en fætter?

I teorien kan du nok godt, men som en siger her:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=75745#10
så er det faktisk ganske billigt at bestille i tyskland, hvis man tager
et helt sæt.
Den omtalte GPS koster ca 1000 kr i danmark alene: