Håndværker mobil
Fra : Bailey

Dato : 24-04-06 16:14

Hej herinde.

Vil lige høre om i har et forslag til en god mobil til brug for montør.
Mobilen skal have håndfri monterings sæt for bil. den skal afløse vores så
ellers gode 6310I. Har haft en 6021 på prøve men syntes ikke den var ret
god. Ringe dækning når man er inde hos en kunde, hvor der ellers normalt er
god dækning.

MVH

Preben.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-04-06 17:08

Telefonen ar ikke noget at gøre med dækningen det har din teleoperatør...

/A

Fra : John

Dato : 24-04-06 18:53

Anders (6400) wrote:
> Telefonen ar ikke noget at gøre med dækningen det har din teleoperatør...

Mon ikke han mener telefonens følsomhed. Er den dårlig opleves dækningen
også som værende ringere.

Mvh

John

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-04-06 19:47

Det vides ikke.

Jeg skiftede for ikke længe siden fra Telmore til Unotel, og fik meget bedre
dækning på min mobil (Moto V3).

De operatører kører på TDC's net, så det kan undre mig lidt.

/A

Fra : John

Dato : 24-04-06 23:11

Anders (6400) wrote:
> Det vides ikke.
>
> Jeg skiftede for ikke længe siden fra Telmore til Unotel, og fik meget bedre
> dækning på min mobil (Moto V3).
>
> De operatører kører på TDC's net, så det kan undre mig lidt.

Ja, det lyder underligt.

Da jeg skiftede fra Telmore til Unotel, oplevede jeg ingen ændringer i
dækningen.

I morgen skifter jeg til TDC Mobil, og tvivler på at jeg kommer til at
opleve ændringer i dækningen.

Til gengæld har jeg oplevet store forskelle i den oplevede dækning,
afhængig af hvilken telefonmodel jeg har brugt.

Mvh

John

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 24-04-06 20:07

> [...]
> ellers gode 6310I. Har haft en 6021 på prøve men syntes ikke den var ret
> god. Ringe dækning når man er inde hos en kunde, hvor der ellers normalt

God håndværkertelefon = Nokia 5140i

/Ole

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 25-04-06 10:03

Skod telefon !

/A

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-04-06 15:14

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Skod telefon !

Det er da muligt du syntes det.

Men som nævnt søger manden jo en håndværker telefon og der har 5140i dæleme
da nogle kvaliteter.

Min klare både støv, vand og stød og endda en hel del af det.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 25-04-06 16:01

Havde selv en på et tidspunkt, men den fik lidt støv og lidt ind i, og så
var det sket med den....

Og det skulle den jo eftersignenne kunne tåle.

/A

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:444e2e8a$0$47020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-04-06 17:24

On Mon, 24 Apr 2006 17:14:07 +0200, "Bailey"
<roennevang@FJERNtdcadsl.dk> wrote:

Jeg har en Siemens m65, og det er den absolut
bedste tlf. jeg har haft. Den har været med mig
på arbejde i ca 2 år, jeg monterer trapper og altaner.
Den har fået en del knubs, men har aldrig svigtet.
Min næste tlf. bliver Siemens m75.
Har tidligere haft Siemens me45, virker endnu men
ligger i skuffen.

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn