mapper på K750I
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 23-04-06 18:49

Jeg har lige fået en SE K750I, og har også købt et 1gb memkort

Jeg kan fint ligge musik i den mappe den har oprettet til formålet på
kortet, men kan jeg ikke selv oprette mappe og kigge i dem via telefonen.

Syntes ikke jeg kan få adgang til memkortet via telefonen.

Mvh Jesper

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-04-06 20:00

Jesper Pedersen skrev:
> [...]
> kortet, men kan jeg ikke selv oprette mappe og kigge i dem via telefonen.
>
> Syntes ikke jeg kan få adgang til memkortet via telefonen.

Prøv at slukke telefonen og tænde igen. Måske kan du så finde de filer
du mangler.
Som ny bruger af K750i syntes jeg du skulle hente programmet My Phone
Explore på denne side. http://www.fjsoft.at/
Programmet er på Dansk.
Der kan du rediger din tlf.bog og skrive sms og meget mere.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Shsj

Dato : 24-04-06 06:23

Hej.
Du kan i øvrigt ikke få adgang til memory kortet via telefonen, når den er
tilsluttet usb til computeren.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-04-06 19:19

> Hej.
> Du kan i øvrigt ikke få adgang til memory kortet via telefonen, når den er
> tilsluttet usb til computeren.

Jeg kæmper stadig med det, ligegyldigt hvad så kan jeg ikke se nogle af de
mapper ejg har oprettet på memkortet, jeg kan snildt ligge musik og andet i
det mappen den selv har oprettet til det, men ikke mere end det, er det
flere forslag

Mvh Jesper