W810i
Fra : John

Dato : 23-04-06 09:53

Hej

Er der nogen der har haft lejlighed til at lege lidt med Sony/Ericssons
nye W810i?

Umiddelbart virker den ganske fornuftig, vurderet ud fra de anmeldelser
jeg har læst.

Noget af det den bliver kritiseret for er, at den ikke har UMTS, det kan
jeg dog fint klare mig uden.

Der bliver også nævnt at de medfølgende hovedtelefoner er af en ringere
kvalitet, end dem der følger med W800i - skuffende hvis det er sandt.

Men hvis der er nogen der har haft lejlighed til at lege lidt med den,
må de da gerne poste lidt erfaringer. Det er nok mest lydkvaliteten jeg
er interesseret i at høre om, da jeg regner med at den skal afløse min
iPod Shuffle.

Er der iøvrigt andre end Telia der understøtter EDGE her i Danmark -
hvis nej, har de så planer om det?

Mvh

John

Fra : Paw P Larsen

Dato : 23-04-06 10:21

John wrote:
> Er der iøvrigt andre end Telia der understøtter EDGE her i Danmark -
> hvis nej, har de så planer om det?

Det er kun Telia. Sonofon annoncerede planer om det i starten af
2004 <http://www.computerworld.dk/art/22317>, men det er vist kun
blevet til test-sites omkring deres kontorer, og ikke den store
landsdækkende udrulning. Ifølge
<http://www.sonofon.dk/om_sonofon/presse/tema_og_baggrund/gprs/artikel4.shtml>
lyder det heller ikke til at de har har travlt med at opgradere
til EDGE.

Der er en anmeldelse af et datakort med EDGE og Telia-abonnement
på <http://www.mobilsiden.dk/?aId=2533>, som kan give et indtryk
af hvordan den generelle hastighed vurderes i forhold til 3G
datakort.

Fra : John

Dato : 23-04-06 13:20

Paw P Larsen skrev:

> Der er en anmeldelse af et datakort med EDGE og Telia-abonnement på
> <http://www.mobilsiden.dk/?aId=2533>, som kan give et indtryk af hvordan
> den generelle hastighed vurderes i forhold til 3G datakort.

Hej Paw,

tak for dit svar.

Jeg har godt læst artiklen på Mobilsiden. Det er jo ikke så dårligt.

En skam med de andre selskaber, det havde ellers været meget rart.

Det havde da været dejligt om der havde været UMTS i W810 i stedet for,
men på den anden side set, ville det kun være den højere
dataoverførselshastighed jeg ville være interesseret i ved UMTS.

Og jeg har ikke rigtig kunne finde nogen UMTS-telefon der opfylder mine
krav:

- Mulighed for at tilslutte egne hovedtelefoner
- Må ikke være klap- eller slidetelefon
- Kompakt størrelse
- Gode musikafspillerfunktioner

- Hverken hos 3 eller TDC Mobil.

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-04-06 23:01

John skrev:

> Der bliver også nævnt at de medfølgende hovedtelefoner er af en
> ringere kvalitet, end dem der følger med W800i - skuffende hvis det
> er sandt.

Jeg kører med nogle gamle Sony på min W800 da jeg ikke kunne holde ud at ha
de originale proppet ind i ørerne, og det lyder glimragende!
Hans

Fra : John

Dato : 23-04-06 23:34

Hans Paulin (6310) wrote:

> Jeg kører med nogle gamle Sony på min W800 da jeg ikke kunne holde ud at ha
> de originale proppet ind i ørerne, og det lyder glimragende!

Det lyder fint. Jeg regner med at min skal spille sammen med mine
Sennheiser PX100.

Under alle omstændigheder vil jeg smutte ud og shoppe en W810 om en 10
timers tid :)

Mvh

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-04-06 23:38

John skrev:

> Under alle omstændigheder vil jeg smutte ud og shoppe en W810 om en 10
> timers tid :)

Tillykke!
Hans

Fra : John