mobil værksted
Fra : jequinox@gmail.com

Dato : 21-04-06 14:21

Hej findes der er en mobil værksted der kan repeare en sonyericsson
750i tlf. mens man venter ?++ eller en man kan levere til direkte. Tlf.
er stadig kun 7 mdr gammel og dermed er der stadig garanti på den.

Iøvrigt er problemet på at den ikke viser det batteritid. Selvom
batteriet er fuldt opladet så kan den efter et nogle minntter begynde
med de der bip lyder der advarer mod at battiet er ved at være
afladet. Batteriet ka sagtens 4-5 dage... så tror der er en eller
andne software fejl i tlf....

Fra : Bo Mortensen

Dato : 21-04-06 15:39

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med de der bip lyder der advarer mod at battiet er ved at være
> afladet. Batteriet ka sagtens 4-5 dage... så tror der er en eller

Telecare kan reparere din telefon på garantien, når du medbringer bevis
for købet (faktura o.lign.). Jeg har fået min telefon softwareopgraderet
hos dem, men jeg skulle undvære telefonen i en dag for at kunne få det
gratis. Ellers tilbyder de at ordne det på en time for 50 kr. i gebyr.
- Men det kan tænkes at deciderede fejl tager noget længere tid at rette
end en så forudsigelig ting som en opgradering hvor reparatøren ikke
skal lede efter fejl.

De har walk-in servicecentre i København, Lyngby, Aarhus og Aalborg.

/Bo