<blink> hvordan ??
Fra : Martin

Dato : 22-01-01 22:10

Da jeg lige skulle teste effekten i IE 5.5 fandt jeg ud af den
overhovedet ik virker...!!!

Hvordan kan det så gøres ?

Krav til siden:

1: SKAL være en HTML
2: Det må ik være applets, da det KUN må fylde én ( 1 ) HTML side....

Nogen der kan hjælpe mig ??

Bye from now
Martin

\ ICQ: 58847459 /
/\ Mail: martini@mailme.dk /\
>=)'> <'(=<
\/     \/
/ \

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-01 23:27

Mon, 22 Jan 2001 21:10:06 GMT, skrev Martin <martini@mailme.dk>:

>Da jeg lige skulle teste effekten i IE 5.5 fandt jeg ud af den
>overhovedet ik virker...!!!
>
>Hvordan kan det så gøres ?
>
>Krav til siden:
>
>1: SKAL være en HTML

Det er (heldigvis) kun Netscape, der understøtter det.
Kan ikke lade sig gøre i HTML, kan laves med javascript.
(Scriptet virker i IE, blink i Netscape)

<HTML>
<HEAD>
<SCRIPT LANGUAGE="javascript1.2">
<!--
function BlinkInit() {
if (!(document.all)) return;
blinks = document.all.tags("BLINK");
setInterval("BlinkIt()", 500);
}
var blinks;
function BlinkIt(){
for (i = 0 ; i < blinks.length ; i++)
if (blinks[i].style.visibility == "hidden")
    blinks[i].style.visibility = "visible";
   else
    blinks[i].style.visibility = "hidden";
}
//-->
</SCRIPT>
</HEAD>
<BODY onLoad="BlinkInit();">
<P><BLINK>Her en tekst der blinker!</BLINK></P>
</BODY>
</HTML>

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Martin

Dato : 23-01-01 21:33

On Mon, 22 Jan 2001 23:26:54 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
></HEAD>
><BODY onLoad="BlinkInit();">
><P><BLINK>Her en tekst der blinker!</BLINK></P>

Blinker ALT teksten så eller kun det der står i blink tagsene ??

Bye from now
Martin

\ ICQ: 58847459 /
/\ Mail: martini@mailme.dk /\
>=)'> <'(=<
\/     \/
/ \

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-01 01:55

Tue, 23 Jan 2001 20:32:43 GMT, skrev Martin <martini@mailme.dk>:

>Blinker ALT teksten så eller kun det der står i blink tagsene ??

Nej. kun det mellem blink, så det skal med.

(Ellers kunne du jo have prøvet, det er jo bare at kopiere og så
skrive noget tekst udenfor <blink> )

med venlig hilsen
Knud
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 21.12.2000