Internet fra pc igennem mobil
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-06 21:45

Hej

Jeg har et lille problem. Har en SE X800i med pt. Telmore abonnement. ud
over at de instillinger som telmore´s side fx indeholder fx, som angivelse
af proxyserver som ikke virker, Så kan jeg via mobilen gå online. Men det
virker ikke fra pc´en.

har sat dial-up networking, bluetooth dialup, og dialup via USB, samt prøvet
med programmet fra SE til opsætning. uanset om jeg bruger bluetooth eller
usb kabel, for jeg samme fejlmeddelse.
error 734: the PPP link control protokol was terminated.
http://gratishost.dk/uploads/mobileconect.PNG

Mvh. Bjarke

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 21-04-06 10:23

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> [...]
> bluetooth eller usb kabel, for jeg samme fejlmeddelse.
> error 734: the PPP link control protokol was terminated.

Hej Bjarke.

Kan du bruge dette link:
"http://www.gadgetgeek.dk/misc/0001/"

Hilsen
Jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-04-06 01:01

"Jan Lund Rasmussen" <jan-lund-rasmussen@privat.dk> wrote in message
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> Hej Bjarke.
>
> Kan du bruge dette link:
> "http://www.gadgetgeek.dk/misc/0001/"

tak for dit svar, men desværre efter indtastning af AT kommandoen, siger den
hardware fejl og så reagere telefonen slet ikke.

ringer op, kontrollere bruger og adgangskode, registere computer på
netværket, go det er åbenbart her den fejler. Somom den bruger 3´s konto og
de så ikke giver adgang da jeg benytter tilmore. Men i telefonen HAR jeg
valgt opkaldsprofilen fra tdc/telmore

Fra : Paw P Larsen

Dato : 22-04-06 13:16

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> de så ikke giver adgang da jeg benytter tilmore. Men i telefonen HAR jeg

Prøv med *99# som opkaldsnummer og AT-strengen:

AT+CGDCONT=1,"IP","internet"<cr>

Når du har tastet AT-strengen, er det ikke nødvendigt at angive
hvilken profil på telefonen, som PC'en skal anvende (***1).

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-04-06 14:29

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> wrote in message
tak for dit svar paw

> Prøv med *99# som opkaldsnummer og AT-strengen:
>
> AT+CGDCONT=1,"IP","internet"<cr>
>
> Når du har tastet AT-strengen, er det ikke nødvendigt at angive hvilken
> profil på telefonen, som PC'en skal anvende (***1).

Der siger den desværre hardware fejl, inden den ringer op.