3g eller ikke 3g
Fra : Towli

Dato : 19-04-06 10:17

Heja

Jeg bor på Nørrebro i Kbh., er Telmore kunde og skal have en ny mobil. Er
der nogensomhelst grund til at undlade at købe en 3g telefon?
Er det ikke det samme som en almindelig (jeg har nu en SE 750i), bare bedre
til at gå på Nettet (når der er 3g dæknmning)?
Hvad er evt. ulemper?

1000 tak
/T

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-04-06 16:24

Towli <towli@oldboyz.dk> skrev 2006-04-19:
> Heja
>
> Jeg bor på Nørrebro i Kbh., er Telmore kunde og skal have en ny mobil. Er
> der nogensomhelst grund til at undlade at købe en 3g telefon?
At man vil have en model der ikke findes med 3G af en eller anden grund.

> Er det ikke det samme som en almindelig (jeg har nu en SE 750i), bare bedre
> til at gå på Nettet (når der er 3g dæknmning)?

Jeps, og med mulighed for Videotelefoni osv.

> Hvad er evt. ulemper?

3G kræver mere af telefonens batteri.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-04-06 18:36

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> skrev 2006-04-19:

> Jeps, og med mulighed for Videotelefoni osv.
Man kan iøvrigt også benytte dataforbindelsen imens man snakker (Hvis
telefonen understøtterdet).

med mindre andet er angivet.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-04-06 14:09

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> wrote in message

> Man kan iøvrigt også benytte dataforbindelsen imens man snakker (Hvis
> telefonen understøtterdet).

Kan du nu også via gprs

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-06 14:46

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> Kan du nu også via gprs

Ikke med GSM 900/1800 dataforbindelsen mister 100% pakker imens der tales i
telefon. Den mistes ikke, men kan ikke bruges.

Fra : Towli

Dato : 19-04-06 20:35

> Jeps, og med mulighed for Videotelefoni osv.

> 3G kræver mere af telefonens batteri.
>
> Martin

Jeg takker...!
/T

Fra : Towli

Dato : 20-04-06 14:20

Der er en glimrende tråd i 3-forum'et på mobildebat.dk, der omhandler mit
spørgsmål.
Herudaf kan jeg se at jeg ikke rigtig kan bruge 3 (hos Telmore) til noget
fornuftigt....

/T