Batteriprob. v. Samsung D600E (Softwareopd~
Fra : Peter Nielsen

Dato : 18-04-06 14:53

Hej NG
Jeg har sådan en Samsung D600E... har lige købt den og allerede nu synes jeg
at den bruger forfærdelig meget batteri... Efter 1-2 dage og så er batteriet
løbet tørt... jeg har ladet dem lade i så lang tid som butikken sagde, og
var nede med den idag, men de ville sende den ind til samsung og efter 7-10
arbejdsdage ville jeg så få den igen... og så sagde hun at der ville de bare
ha lavet en softwareopdatering på den.
Det håbede jeg så lidt på at jeg selv kunne gøre fordi at jeg gider ikke at
undvære den i 10 dage hvis jeg selv kunne lave den, men jeg kan ikke finde
noget omkring at softwareopdatere en telefon nogle steder og her spørger jeg
så jer følgende spørgsmål:

1. Hvor og hvordan kan man softwareopdatere denne telefon?
2. Er der andre der har haft lignende problemer og fundet andre løsninger?
3. Snakkede med Samsung Support som sagde at det var mit båndvalg som skulle
sættes fra Tri-Band til GSM 900/1800 ... Kan det virkelig gøre hele tricket?

Håber i kan hjælpe en uviden

MVH
Peter Nielsen

Fra : Fjollefrans

Dato : 18-04-06 22:50

> [...]
> 3. Snakkede med Samsung Support som sagde at det var mit båndvalg som
> skulle sættes fra Tri-Band til GSM 900/1800 ... Kan det virkelig gøre hele

min D600 (uden E) har også en lidt uforudsigelig batteritid, men det er dog
mest udtalt når jeg bruger mp3 afspilleren, det dræner meget strøm, den med
at båndvalget skulle indstilles fik jeg også at vide i butikken, og
derudover har jeg bluetooth slået fra (altså når jeg ikke bruger det)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-04-06 09:21

"Peter Nielsen" <pedn@pedn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter 7-10 arbejdsdage ville jeg så få den igen... og så sagde hun at der
> ville de bare ha lavet en softwareopdatering på den.

En softwareopdatering vil med stor sandsynlighed afhjælpe problemet, da det
er kendt ift. D600 og tidlig software. Jeg vil på det kraftigste opfordre
dig til at sende telefonen ind for at få det gjort. Jeg tror i øvrigt ikke
at det kommer til at tage 10 dage

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter