SE w800i - to problemer
Fra : Peter T.

Dato : 18-04-06 10:03

Jeg har to problemer med min SE w800i.

1. Der er fin kontakt mellem min tlf og pc ifølge flere programmer. Men
når jeg åbner File Manager, er ikonet for telefonen "ikke tilsluttet".
Ikonet i proceslinien siger dog noget andet; nemlig et grønt V-tegn. Både
USB-drivere og PC-suite er opdateret uden held. Hvad gør jeg?

2. Jeg har fået overført Opera Mini fra en anden w800i for nogle uger
siden. Efter overførslen fungerede browseren fint. Men i påsken kunne jeg
pludselig ikke bruge browseren... Eller den kan i hvert fald ikke atablere
kontakt, da "processing" står og lyser i en uendelighed. Jeg kan sagtens
bruge den indbyggede browser, tjekke email mm.. Nu vil jeg gerne
geninstallere Opera Mini, men da File Manager tilsyneladende ikke virker,
er jeg lidt på skideren. :)
Jeg har forresten kun fået en enkelt fejlkode i browseren, men jeg skrev
den ikke ned. Så.. Hvad gør jeg?

En sidste ting. Findes der andre programmer, som muligvis er bedre egnet
end PC Suite?

--
Mvh. Peter T.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-04-06 10:29

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=71167

--
Allan Riise

Fra : Peter T.

Dato : 18-04-06 10:44

Allan Riise udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=71167

Tak. Jeg har det allerede og det er rart, at kunne se batteritemperaturen.
Men jeg har endnu ikke luret hvordan jeg kan installere programmer på min
telefon med det.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 18-04-06 11:10

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> En sidste ting. Findes der andre programmer, som muligvis er bedre
> egnet end PC Suite?

Jeg fandt MyPhoneExplorer på <http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-
Tools/Sony-Ericsson/MyPhoneExplorer.shtml>, som umiddelbart er noget bedre
end FMA og PC suite. Nu virker det tilsyneladende.

--
Mvh. Peter T.