Flytting av data til Smartphone
Fra : Cato A. Guldberg

Dato : 17-04-06 20:08

Hei!

Et lite spørsmål fra en uopplyst nordmann:

Dette er første gang jeg skriver til denne nyhetsgruppen, så jeg håper at
dere bærer over med meg hvis dette spørsmålet er for elementært.

Jeg har en Sony Ericsson P910i, og vil flytte mest mulig av data over til en
Qtek 9100. Jeg vet at adresser og avtaler går greitt via synkronisering mot
Outlook (som jeg bruker). Men hvordan sikrer jeg meg for å oppnå at SMS'er,
MMS'er og bilder blir flyttet til den nye mobilen (Qtek 9100)? Ligger dette
på SIM-kortet (trodde ikke det hadde så stor kapasitet)?

På forhånd takk for svar.

Med vennlig hilsen

Cato A. Guldberg

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-04-06 20:47

Din P910i synkroniserer du med Outlook og flytter alle data til din computer
i en mappe.

Derefter kan du vel sykroniserer Outlook med din Qtek 9100, og flytte data
tilbage igen....

Har ikke meget forstand heller, men det kunne være en fremgangs måde...

/A

Fra : Cato A. Guldberg

Dato : 17-04-06 21:05

Hei!

Det med adresser og avtaler går fint på den måten, men hva med SMS'er og
MMS'er? Hvordan flytter man dem??

Mvh

Cato A. Guldberg

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 17-04-06 21:08

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbage igen....
>
> Har ikke meget forstand heller, men det kunne være en fremgangs måde...

Jeg kender hver din gamle eller nye telefon, men kan du ikke finde sms, mms
og billeder, og så manuelt føre dem over på den nye telefon? Problemet er jo
så nok, om de 2 telefoner har samme sprog, det står lidt i det uvisse.

/Ole

Fra : darkh

Dato : 18-04-06 08:49

> [...]
> dette
> på SIM-kortet (trodde ikke det hadde så stor kapasitet)?

http://www.synctrix.com kan hjælpe dig med en del af det... De har dog endnu
ikke fået en sms backup løsning til at virke på alle telefoner.

mvh
Jesper