Ændre tid på telefonsvarer
Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-04-06 10:04

Hejsa

Hvordan ændrer jeg tiden inden telefonsvareren går på, når der er "Intet
svar"? Jeg har en SE w800,men jeg kan kun ændre om den er slået til eller
fra, ikke tiden.

Jesper Hansen

Fra : Paw P Larsen

Dato : 17-04-06 10:07

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> svar"? Jeg har en SE w800,men jeg kan kun ændre om den er slået til eller

Det at ændre det på telefonen er blot en genvej til GSM-koder.
Jeg skyder på du er ude efter **61**20# og kald op. 61 som no
answer. 20 som tyve sekunder (den kan være 5-30 med 5 sek
interval). Ellers kig på koderne:

http://web.telia.com/~u47904776/gsmkode.htm

Fra : Fischer

Dato : 17-04-06 10:11

> Hvordan ændrer jeg tiden inden telefonsvareren går på.

**61*nnnnnnnn**ss#

nnnnnnnn = nummeret til din telefonsvarer.
ss = forsinkelse (05, 10, 15, 20, 25 eller 30)

*Fischer

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-04-06 10:25

1000 tak for jeres svar.