Bluetooth car kit
Fra : Towli

Dato : 15-04-06 16:04

Hej

Efter lang tids overvejelse har jeg fundet ud af at jeg ville anskaffe mig
et "bluetooth audio car kit" fra THansen. Deres model er imidlertid udgået,
og det eneste de har for indeværende, er en åndsvag pind med en højttaler
på, til at sætte i cigarettænderen.
Hvor finder man en billig og god enhed, der bliver tilkoblet êns "ISO-stik"
på bilradioen, og kører via Bluetooth over bilens højttalere?
1000 tak for ethvert råd.

/T

Fra : Towli

Dato : 15-04-06 17:40

Nå, efter at have brugt det meste af en eftermiddag på at Google, fandt jeg
nogle sager på unlock.dk, der ser fornuftige ud.

Jeg undskylder forstyrrelsen

/T

Fra : Flemming

Dato : 16-04-06 00:05

Towli wrote:
> Nå, efter at have brugt det meste af en eftermiddag på at Google,
> fandt jeg nogle sager på unlock.dk, der ser fornuftige ud.

Hvilket et valgte du ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-04-06 19:21

> [...]
> Hvor finder man en billig og god enhed, der bliver tilkoblet êns
> "ISO-stik" på bilradioen, og kører via Bluetooth over bilens højttalere?

Denne kan jeg stå inde for
(http://www.pioneer.dk/eur/product_detail.jsp?product_id=10477&taxonomy_id=25-121)
- Pioneer DEH-P70BT. Den fungerer sgu imponerende godt med min Nokia 6230i.
Glimrende kvalitet, finder telefonen med det samme, stemmestyret opkald,
m.m. - Og samtidig et godt anlæg :D

\Mandal

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-04-06 10:39

"Towli" <mark41@fjernmail.dk> wrote in message
> [...]
"ISO-stik"
> på bilradioen, og kører via Bluetooth over bilens højttalere?

Nokia CK7W - den koster vist 899.
Der er bare en lille diskret knap til at besvare opkald med og du kan få lyd
ud via højtalerne via en mutebox eller bare bruge den der følger med. De
fleste radioer har en ledning til at mute den med.

--

/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Towli

Dato : 19-04-06 16:21

Købte Parrot ck3000 til 815 hos Unlock.dk
Umiddelbart spiller det fint!.
-Slukker radioen ved opkald, og urimelig nem montering via ISO-stik i røven
af radioen.

Er sådan noget i høj kurs ved narkomaner, og andre der ikke kan kende
forskel på dit og mit?

/T