qbic7
Fra : H M

Dato : 12-04-06 11:10

Hej, er der nogen der ved noget om Qbic7 som er et nyt simcard der skulle
kunne tillade international roaming, men til lokal takster.

--
Hilsen
Hanne

direkte svar slet AAA i adressen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-04-06 15:32

"H M" <haAAAma@hongnet.dk> wrote in message
> Hej, er der nogen der ved noget om Qbic7 som er et nyt simcard der skulle
> kunne tillade international roaming, men til lokal takster.

Er vidst ikke noget revolution... blot et simpelt call back system som mange
virksomheder med en gsm gateway i forvejen benytter sig af..

Desuden ser deres HP meget amatør ud - og produktet er ikke til salg..

Fra : H M

Dato : 16-04-06 16:32

f skrev:
<Er vidst ikke noget revolution... blot et simpelt call back <system som
mange
<virksomheder med en gsm gateway i forvejen benytter <sig af..

nu har jeg som sagt ikke meget forstand på dette, men rejser meget i
udlandet, men er det et godt produkt.

>Desuden ser deres HP meget amatør ud - og produktet >er ikke til salg..

hvad mener du med at det ikke er til salg, efter hvad jeg kan se er det jo
netop et produkt de forsøger at sælge, og her er det jeg ikke helt kan
gennem skue det, er det prisen værd??

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-04-06 22:27

> [...]
>
> hvad mener du med at det ikke er til salg, efter hvad jeg kan se er det jo
> netop et produkt de forsøger at sælge, og her er det jeg ikke helt kan

Jamen kan du finde et sted at købe det, iflg den side du henviser til er det
"beta" og kun til en lukket gruppe..

Altså det er jo bare at du trykker et nummer - hvorefter en ip telefon
ringer op for dig og ringer tilbage til dig.. et helt alm call back system..
i praktisk pænt træls at bruge så det skal være _meget_ billigt før du nok
gider..

Fra : Fischer

Dato : 17-04-06 06:49

> Hej, er der nogen der ved noget om Qbic7 som er et
> nyt simcard der skulle kunne tillade international roaming,
> men til lokal takster.

Jeg kender ikke det du henviser til, men det lyder lidt som GlobalSIM:
http://www.globalsim.net/EN/

Hvis du gerne vil kunne ringes op i udlandet uden at det koster dig noget,
er dette vist den eneste løsning der findes.
Når du ringer op, er det ganske rigtigt et call-back system, men det er også
meget billigere end et normalt mobilabonnement.

Jeg er selv lige kommet hjem efter en uge i Italien med min danske mobil, og
man bliver FLÅET !

*Fischer

Fra : tk@jensen.tdcadsl.dk

Dato : 21-04-06 05:01