Stereo Mute HCE-26 til Sony Ericsson K750i
Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 22:34

Hej,

har et HCA-60 håndfrit sæt monteret i min Citroen C4 til min Sony Ericsson
K750i og har anskaffet mig en HCE-26 stereo mute box der passer til.
Desværre kommer HCE-26 med ISO-stik og stikkene i min C4 er af en anden
type, vist nok det der hedder Quadlock eller Quadlink.

Nogen der har nogen anelse om hvordan sådan noget forbindes. Er en smule
urolig for at eksperimentere, da en del af bilens computer vist nok er
integreret i radioen og det derfor er en overordentlig dyr fornøjelse at
brænde den af.

Takker for enhver kommentar,
hilsen Allan

Fra : Gramkow

Dato : 11-04-06 17:11

Hej,

Det er et Quadlok stik du har - bruges også af Ford, og vistnok anvender VAG
(Skoda, Seat, VW, Audio osv.) en afart af denne i de nyere modeller (2004 og
fremefter).

Du skal formodentlig bruge et ISO-Quadlok kabelsæt. Prøv at poste i Citroen
C4 forumet hos SIO Communications (www.siocommunications.co.uk) - de har
været en kæmpe hjælp for mig ved de mobilinstallationer jeg har lavet (Skoda
Octavia, Ford Mondeo & snart MB W210...)

Bedre at bruge en plovmand på de rigtige kabler frem for at forsøge sig frem
og riste ting og sager på CAN-bussen...

Vær dog forberedt på at de nok vil anbefale dig at få et andet radiomute kit
frem for HCE-26'eren.

Held og lykke med projektet.

Mvh
Lars