Nokia 9300i problemer
Fra : Torben Hansen

Dato : 10-04-06 17:44

Davs.

Jeg har en nokia 9300i som jeg har haft snart 4 mdr. nu, i den forgangne tid
har jeg brugt et af mine tdc kort i tlf.

Nu pludselig kan jeg ikke ringe op med nogen af mine tdc kort i tlf, ej
heller med et debitel kort, og jeg kan heller ikke ringes op, man får bare
den der fejl tone ( de 3 lyde tone ) når man prøver, jeg kan godt modtage og
sende sms med alle 3 kort i tlf dog.

Det pudsige kommer når jeg prøver at sætte mit Telia kort i tlf, så er der
ingen problemer af nogen slags.... og når jeg sætter de andre kort i andre
mobiler er der ligeså heller ingen problemer... hmmm...

TDC mener at der er fejl i min tlf, og Nokia mener at der er fejl på TDC &
Debitel simkortne... ingen vil hjælpe mig...

nogen ideér ??? please ???

Mvh

Torben Hansen

Fra : DirectX

Dato : 10-04-06 20:43

Det lyder mere som om telefonens EMEI er spærret på netværket
Så den er nok bare efterlyst, kan være en fejl, men det kan den org
kvittering heldigvis hjælpe med at klare

Mvh
C@ss

Fra : topper@ka-net.dk

Dato : 10-04-06 22:42

"Så den er nok bare efterlyst, kan være en fejl" den forstod jeg ikke
lige... som om at den skulle være stjålet efterlyst ???

Fra : $vend

Dato : 14-04-06 08:42

Eller en telefon med et EMEI nummer der ligger tæt på, er meldet stjålet. Og
der en eller anden der har tastet forkert, og derved ramt Torben Hansens
EMEI nummer.
Som sagt, kan dette problem løses vha. af den org. kvittering.

/$vend