Spam-SMS fra GodeTilbud
Fra : NS

Dato : 10-04-06 12:40

Jeg har flere gange fået spam-SMS'er fra
GodeTilbud.dk. Jeg har Telmore og ved Ikke helt
hvad jeg skal gøre ved det. Er der andre der har
prøvet det?

NS

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-04-06 12:48

Har ikke prøvet det !

Du kunne jo kontakte Telmore vedr. problemet og evt. godetilbud.dk, og hvis
der ikke sker noget, så kan du jo skilde dig af med Telmore og skifte til en
anden operatør.
evt. Unotel.

/A

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-04-06 16:53

> Du kunne jo kontakte Telmore vedr. problemet og evt. godetilbud.dk, og
> hvis der ikke sker noget, så kan du jo skilde dig af med Telmore og skifte
> til en anden operatør.
> evt. Unotel.

Han vil jo stadig have samme telefonnummer selvom han skifter operatør?

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : NS

Dato : 10-04-06 21:16

Jeppe Vestergaard skrev:

> Han vil jo stadig have samme telefonnummer selvom han skifter operatør?

Jeg fandt noget på deres hjemmeside, hvor man
kunne framelde sig tilbuds-sms. Håber det hjælper
og ikke blot gør det værre for jeg skulle indtaste
mit telefonnummer. Håber det bedste :). Undrer mig
dog over, hvor de har mit nummer fra...

NS

Fra : Per Bau

Dato : 10-04-06 21:19

> [...]
> indtaste mit telefonnummer. Håber det bedste :). Undrer mig dog over, hvor

Hvor har du dit nummer fra? Altså hvor længe har du haft det? Eller er det
et du har overtaget fra en anden?
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : NS

Dato : 10-04-06 22:01

Per Bau skrev:
> "NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvor har du dit nummer fra? Altså hvor længe har du haft det? Eller er det
> et du har overtaget fra en anden?

Jeg oprettede nummeret da jeg blev abonnent hos
Telmore for ca. 3 år siden. Men om nogen har haft
nummeret før er jo ikke til at vide.

NS

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-04-06 21:22

NS skrev:

> Jeg fandt noget på deres hjemmeside, hvor man
> kunne framelde sig tilbuds-sms. Håber det hjælper

Det er ulovligt at sende sms'er medmindre du selv har bedt om det
eller har accepteret det ved en handel med firmaet.

Det vil være dobbelt ulovligt når du specifikt frabeder dig det.

--
Bertel

Fra : NS

Dato : 10-04-06 22:00

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det er ulovligt at sende sms'er medmindre du selv har bedt om det
> eller har accepteret det ved en handel med firmaet.
>
> Det vil være dobbelt ulovligt når du specifikt frabeder dig det.

Jamen jeg tror de sender fra en udenlandsk server
eftersom at det ikke er en .dk-adresse man
framelder sig på. Så de er nok ligeglade nu de har
fundet en smart fidus at tjene reklamepenge på.
Men lad os nu se, hvad der sker.

NS

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-04-06 22:05

> Jamen jeg tror de sender fra en udenlandsk server eftersom at det ikke
> er en .dk-adresse man framelder sig på

Selve web-serveren står i Kolding

--
Michael