gendan fabriks instillinger z600
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 10-04-06 10:12

Hej Har et problem !!!!
Skal gendanne fabriks instillingerne på en z 600 !!!
Når jeg gør det spørger den efter en telefon kode er det en standard kode
eller hvad
Og findes der andre måder
Nero

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-04-06 07:32

Nero-Wolfe <Nero-Wolfe@sol.dk> skrev 2006-04-10:
> Hej Har et problem !!!!
> Skal gendanne fabriks instillingerne på en z 600 !!!
> Når jeg gør det spørger den efter en telefon kode er det en standard kode
> eller hvad

Ja, det er det. Den står i manualen. Jeg mener men er ikke sikker at det
er 12345

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 11-04-06 08:18

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, det er det. Den står i manualen. Jeg mener men er ikke sikker at det
> er 12345
>
> Martin

har jeg prøvet virker ikke
Nero