Russisk sms
Fra : Nicolai

Dato : 10-04-06 09:57

Hej

Jeg blev spurgt om noget jeg aldrig har spekuleret på før. Hvad koster det
at sende en sms til et russisk tlf nummer?

Nicolai

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-04-06 10:28

Nicolai skrev:

> Jeg blev spurgt om noget jeg aldrig har spekuleret på før. Hvad
> koster det at sende en sms til et russisk tlf nummer?

Det kommer an på teleudbyderen.

--
Bertel

Fra : Nicolai

Dato : 10-04-06 14:57

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message

> Det kommer an på teleudbyderen.

Ja, ok. Den danske vel sagtens? Med mindre det også koster noget at modtage.
Det er i øvrigt debitel, men jeg har ikke kunnet finde noget på deres side.
Måske jeg er blevet blind? Ellers må jeg prøve at kontakte dem.

> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Nicolai

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-04-06 19:37

Nicolai skrev:

> Ja, ok. Den danske vel sagtens? Med mindre det også koster noget at modtage.

Næ. Jeg sms'ede med mine døtre i Sydafrika. Det kostede mig 2,70
kr. ved Telmore, mens de betalte ca. 4kr. den anden vej med et
lokalt taletidskort.

--
Bertel

Fra : Nicolai

Dato : 10-04-06 14:59

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message

> Det kommer an på teleudbyderen.

Og så fandt jeg det. sms pris + 3 kr. Hos debitel.

Så er spørgsmålet, hvem er billigst på det område?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-04-06 16:54

> Så er spørgsmålet, hvem er billigst på det område?

Tele2 er vidst den eneste udbyder der stadig kun tager almindelig SMS-takst
på SMS til udlandet. De fleste andre operatører tager 2,70 kr. - 3 kr. +
almindelig SMS-takst.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : BG

Dato : 11-04-06 00:04

On Mon, 10 Apr 2006 10:57:20 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:
>Hej
>
>Jeg blev spurgt om noget jeg aldrig har spekuleret på før. Hvad koster det
>at sende en sms til et russisk tlf nummer?

Hvis din mobilos har Java og GPRS er der programer hvor det koster EUR
0.03 / 0.05 sende et SMS til alle lande.

www.smsbug.com
www.messito.com

Pröv også og kige på www.frog2frog.com en meget spesiell tjenste!

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

--
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk