Forslag til 3 (umts) mobil telefon
Fra : Flemming

Dato : 05-04-06 19:43

Jeg skal måske vælge mig en UMTS tlf. til mit nye arbejde (kamera delen er
ligegyldigt, der er data hastigheden jeg går efter), men jeg har jo slet
ikke fuldt med i "3"/UMTS telefoner. Så er der nogle der kan anbefale nogle
eller udelukke nogle. Jeg er meget glad for Microsoft baseret telefoner, men
f.eks. Qtek har ikke rigtigt nogle der eller ? (Qtek 9000 er lidt for
klodset syntes jeg)

Mvh. Flemming

Fra : LarsJ

Dato : 06-04-06 06:25

Flemming skrev:
> [...]
> f.eks. Qtek har ikke rigtigt nogle der eller ? (Qtek 9000 er lidt for

Hvis du har tid til at vente, så er der en Qtek S300 på vej med 3 G og i
nogenlunde samme størrelse som Qtek S100/110/200.

Men hvis du evt. kunne leve med en EDGE-telefon (hurtigere end GPRS,
langsommere end UMTS), så er Qtek S200 en oplagt mulighed, som er
tilgængelig nu.

Hvis Symbian kunne vække din interesse, så skulle SonyEricssons 3G
smartphone P990 være på markedet i juli.

Lars

Fra : Flemming

Dato : 08-04-06 11:26

LarsJ wrote:

> Hvis du har tid til at vente, så er der en Qtek S300 på vej med 3 G
> og i nogenlunde samme størrelse som Qtek S100/110/200.

Det lyder godt, men da jeg skal starte 1 maj, kan jeg nok ikke vente ;-(

> Men hvis du evt. kunne leve med en EDGE-telefon (hurtigere end GPRS,
> langsommere end UMTS), så er Qtek S200 en oplagt mulighed, som er
> tilgængelig nu.

Ja, den har jeg også kigget på, men TDC, som bruges, har vist ikke EDGE
endnu ?

> Hvis Symbian kunne vække din interesse, så skulle SonyEricssons 3G
> smartphone P990 være på markedet i juli.

Hvad med synkronisering med kalender, mail, og kontaktpersoner, er det noget
som de/andre kan ? (Vi snakker ikke med kabler og andet inden for 10 min,
men over gprs eller umts)

Mvh. Flemming

Fra : Fuzzbox

Dato : 09-04-06 11:06

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad med synkronisering med kalender, mail, og kontaktpersoner, er det
> noget som de/andre kan ? (Vi snakker ikke med kabler og andet inden for 10

Hvorfor ikke kikke på en Nokia 6680 eller N70?
Jeg vil mene at de er begge avancerede og kan det du ønsker.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Flemming

Dato : 09-04-06 21:46

Fuzzbox wrote:

> Hvorfor ikke kikke på en Nokia 6680 eller N70?
> Jeg vil mene at de er begge avancerede og kan det du ønsker.

Jeg har ellers hørt at N70'eren ikke kan synce over gprs eller umts ?
(imod Microsoft exchange)

Mvh. Flemming