smsZipper
Fra : BorreBoy

Dato : 03-04-06 19:24

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-04-06 20:12

BorreBoy skrev:
> Måske interessant....:
>
> http://ekstrabladet.dk/erhverv/digitalt/article187066.ece
>
> http://smszipper.kom.aau.dk

Hvordan får jeg den ind på min K750i

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng
http://kasper.raaby.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-04-06 20:50

Lars Raaby skrev:

> Hvordan får jeg den ind på min K750i

Ja, man er på den uden BT, men det gør nu ikke mig så meget. Jeg
tror at jeg én gang er røget over grænsen på 160 tegn, og med de
20 sms'er jeg sender om måneden, kan det ikke vælte mit budget.

Jeg tror som Bjarke at det ikke har den store nytteværdi.

Og så kunne de forresten overveje at kalde det lms.

--
Bertel

Fra : $vend

Dato : 04-04-06 18:12

Jeg tror ikke du er i målgruppen.

Men det billige ordninger der til fri sms, så tror jeg heller ikke det
bliver en succes...

/$vend

Fra : Anders Pedersen

Dato : 07-04-06 22:29

Den 04.04.2006 kl. 19:12:07 skrev $vend <spamme@pisces.dk>:

> Jeg tror ikke du er i målgruppen.
>
> Men det billige ordninger der til fri sms, så tror jeg heller ikke det
> bliver en succes...

Jeg tror programmet er kommet et par år for sent

Men en mulighed er MMS
som jeg før har brugt
med tdc koster det kun 50 øre for op til 500 tegn.

ellers så der email

Jeg har før været ved tænke på at sms
med tiden vil udgå og blevet over taget af email
mms går samme vej

Jeg ved så ikke med beløbs taksere smser mon ikke man kan lave
det samme ved emil.

Email er gratis ( koster kun data forbrug)
Kan indeholde op til 5000 tegn (med min 6230i)
jeg har selv gået væk fra sms.

Mobiltelefonerne idag understøtter email

Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-04-06 01:02

Anders Pedersen skrev:

> Jeg har før været ved tænke på at sms
> med tiden vil udgå og blevet over taget af email

Det sker ikke. Mobilen kan man have i lommen. Det kan man ikke
med computeren. Man *ved* at en anden mobil kan modtage sms. Det
er kun *måske* at den kan modtage email.

> mms går samme vej

Er der overhovedet nogen der bruger MMS?

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-06 20:40

"BorreBoy" <borre@xxxlucasfilm.dk> wrote in message
> Måske interessant....:
>
> http://ekstrabladet.dk/erhverv/digitalt/article187066.ece
>
> http://smszipper.kom.aau.dk

Tror ikke rigigt på det.. Dem der sender mange sms´er skriver vel nærmest
kun korte hurtige svar. som okay, haha eller hvad ved jeg. tor nu mere man
for sendt flere sms´er for lige at høre personen først om der er smszipper
på telefonen... og så understøttes det vel ikke af telefonerne som giver
hurtig adgang til beskederne.

Fra : Max

Dato : 03-04-06 20:59

Hej Bjarke

> Tror ikke rigigt på det.. Dem der sender mange sms´er skriver vel

Dem der skriver mange SMS'er har vel et abonement hvor
de er gratis.

Så jeg tror heller ikke på det, specielt ikke når man skal være sikker
på at modtageren også har det.

Mvh Max