Samsung SGH D600
Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-04-06 10:21

Hejsa

Jeg overvejer at købe en Samsung SGH D600 til min søn. Nogen der har lidt
erfaring med denne mobil og vil dele?

Jesper Hansen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-04-06 10:51

En ganske udemærket mobil, har haft en som jeg nu har solgt.

Det eneste minus kunne være tasternes str. - er lidt for små til mine
fingre.

/A

Fra : Fjollefrans

Dato : 03-04-06 17:58

> Jeg overvejer at købe en Samsung SGH D600 til min søn. Nogen der har lidt
> erfaring med denne mobil og vil dele?

Modsat hvad Anders skriver syntes jeg tasterne er rigtigt gode, men det er
smag og behag. Jeg er lidt skuffet over batterilevetiden. Hvis jeg hører
musik i den halve time jeg kører i tog til og fra arbejde, snakker lidt og
sender et par sms'er så skal den i laderen næsten hver dag. Kameraret er
godt set i forhold til andre kameratelefoner jeg har prøvet, dog er det
langsomt og umuligt at bruge i ringe belysning.

Den har et par særheder:
1. Man kan kun vælge mellem de preinstallerede lyde til sms/mms tone.
Ringetone kan være en vilkårlig mp3.
2. Der kan maks være 120 filer i et bibliotek på ramkortet
3. Hvis man hører en mp3 fil direkte fra ramkortet spiller den kun eet
stykke musik af gangen, man er nødt til at lave playlists som maks kan
indeholde 30 numre.

Isoleret set som telefon, er den rigtig god, og virker robust til trods for
at det er en slider.

- FF

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-04-06 08:35

Tak for jeres input - det bliver nok sådan en, når det nu også er den mobil
han gerne vil have.

Jesper Hansen