Ang. 3.
Fra : Fuzzbox

Dato : 02-04-06 22:32

Hej alle

Jeg overvejer stærkt at springe på 3 igen, især vil jeg være glad for deres
3sms og 3Guld.
Men mit primære spørgsmål er, er de kommet over alle deres problemer?
Jeg har en Nokia 6680 der ikke er branded, vil jeg have problemer med
seamless handover?

P.S. Jeg bor i det nordlige Århus, der er 3 dækning

Mvh
Fuzzbox

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 03-04-06 12:54

"Fuzzbox" <thomasintet@gmail.com> wrote in message
> Men mit primære spørgsmål er, er de kommet over alle deres problemer?

Kort svar NEJ

De fører flot i % i mængde af klager, de taber kunder - telefonerne er
stadig frygtelige.. etc etc..

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-06 15:52

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> "Fuzzbox" <thomasintet@gmail.com> wrote in message
>
> Kort svar NEJ
>
> De fører flot i % i mængde af klager, de taber kunder - telefonerne er
> stadig frygtelige.. etc etc..

Du tror ike du sidder og sælger TDC 3g produkter på dit arbejde?

Fra : TekIt.dk

Dato : 03-04-06 23:42

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> Du tror ike du sidder og sælger TDC 3g produkter på dit arbejde?

Hej Fuzzbox,

Jeg har nu snart kørt med 3 i lidt over et år med en Sony Ericsson K608i og
jeg synes det funker fint... der er ikke flere problemere med dem end der er
med Debitel, Orange/Telia og Sonofon.
Deres dækning er fin i Nordsjælland hvad jeg ved af.. så jeg kan da godt
anbefale dem.

Med venlig hilsen
René Jensen
www.tekit.dk

Fra : Fuzzbox

Dato : 04-04-06 09:35

"TekIt.dk" <salg@tekit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er med Debitel, Orange/Telia og Sonofon.
> Deres dækning er fin i Nordsjælland hvad jeg ved af.. så jeg kan da godt

Jeg takker alle for svar, jeg vil få 3 i dag
Jeg er ligeglad med deres telefoner, jeg har min egen ikke branded Nokia
6680.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-04-06 12:05

> Jeg takker alle for svar, jeg vil få 3 i dag
> Jeg er ligeglad med deres telefoner, jeg har min egen ikke branded Nokia
> 6680.

Er det ikke den der har så mange fejl at telia ikke vil sælge den?

Fra : Paw P Larsen

Dato : 05-04-06 06:12

Flemming Lynggaard wrote:
> "Fuzzbox" <thomasintet@gmail.com> wrote in message

> Er det ikke den der har så mange fejl at telia ikke vil sælge den?

Jeg mener det er 6280, de ikke vil sælge.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-04-06 12:06

"TekIt.dk" <salg@tekit.dk> wrote in message

> [...]
> der er med Debitel, Orange/Telia og Sonofon.
> Deres dækning er fin i Nordsjælland hvad jeg ved af.. så jeg kan da godt

Ja så er du blandt de heldige, men alle statestikker siger jo voldsomt noget
andet..

Naturligvis har 3 også tilfredse kunder de har bare procentuelt _alt_ for
mange der klager..

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-04-06 12:05

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> Du tror ike du sidder og sælger TDC 3g produkter på dit arbejde?

Øh nej sælger faktisk ingenting - men ved åbenbart en del mere om umts
branchen end dig?

Klovn !

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 05-04-06 22:02

> [...]

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> Øh nej sælger faktisk ingenting - men ved åbenbart en del mere om umts

Tal pænt, han svarede blot i en sarkastisk tone. Ingen grund til at
svine hinanden til. Desuden fejler telefonerne altså ikke noget længere.
Har lige erhvervet en 6280, og det er umiddelbart det bedste telefonkøb
jeg har gjort nogensinde. Virkelig en gennemført lækker mobiltelefon.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : sigurno

Dato : 08-04-06 06:47

> [...]
> Har lige erhvervet en 6280, og det er umiddelbart det bedste telefonkøb
> jeg har gjort nogensinde. Virkelig en gennemført lækker mobiltelefon.

To af mine venner har haft 3 telefoner i over et år, de har aldriv været i
stykker på trods af at de ligger i lommen dagen lang hos den ene, som er
gartner, den er lidt slidt udenpå men er heller ikke i "pose". Men altså
ikke det mindeste reklamation over et år. Og ingen utilfredshed med noget,
det fungerer fint.

Min egen LG er også fin, den er lækker, syntes jeg og alt virker
upåklageligt, man kan ikke blive ved med at klandre en uheldig start for
længe siden.

Mvh.

Sigurno
som heller ikke sælger noget

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-04-06 14:25

"Mikkel Westh [2740]" <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote in message

> [...]
> Har lige erhvervet en 6280, og det er umiddelbart det bedste telefonkøb
> jeg har gjort nogensinde. Virkelig en gennemført lækker mobiltelefon.

Well cirka et par 100 klager over netop den mobil - og erkendte fejl fra
netop 3 siger noget andet..

men godt du har fået en udgave (eller måske ikke bruger de funktioner der er
fejlramte)

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 13-04-06 15:54

> [...]

> netop 3 siger noget andet..
>
> men godt du har fået en udgave (eller måske ikke bruger de funktioner der er

Ja, det er da godt nok, du siger det, men hvorfor kalde ham klovn?

Jeg er i hvert fald tilfreds med min, og hvis klappen bliver løs, smider
jeg den i hovedet på 3, og så må de give mig en ny.