Spilbutikker i Århus?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-05-06 12:51

Min søn (nå ja, og jeg med) ønsker sig nogle pinball-spil som kan bruges
under Windows XP.

Hvor i Århus kan man gå ind i en 'fysisk' forretning og se og købe
pc-baserede pinballs?

Eller hvilken dansk netbutik har det største udvalg af netop den slags?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.ingerslevsgaard.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 20-05-06 13:47

www.softexchange.dk
www.spilpriser.dk

Fra : Jens G

Dato : 20-05-06 13:53

On Sat, 20 May 2006 13:50:45 +0200, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> [...]
>pc-baserede pinballs?
>
>Eller hvilken dansk netbutik har det største udvalg af netop den slags?

Der følger et Pinball spil med XP, men det ved du vel allerede?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-05-06 14:14

Jens G skrev bl.a.:

> Der følger et Pinball spil med XP, men det ved du vel allerede?

Jo tak. Men det er lige lovlig lousy, synes vi. En skrabet model af et
pinball i forhold til de 3D-spil man har kunnet købe de sidste mange år.
Og spillet i XP er vist endda identisk med det som fulgte med Win98.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-05-06 10:37

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pc-baserede pinballs?
>
> Eller hvilken dansk netbutik har det største udvalg af netop den slags?

Prøv evt her: http://www.tucows.com/Windows/Games/Arcade/Pinball/
Det kunne være, der var noget, du kunne bruge. Gratis endda.

/Ole

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-05-06 11:02

"/Ole (6000)" skrev bl.a.:

> Prøv evt her: http://www.tucows.com/Windows/Games/Arcade/Pinball/
> Det kunne være, der var noget, du kunne bruge. Gratis endda.

Tak for tipset.

I går fik jeg at vide af EB Games i Frederiksgade (Århus) at der ikke
har været lavet pinball-spil til pc eller på cd-rom i de seneste 10-12
år! Men at de nu om stunder kun findes til Playstation. Er det virkelig
sandt?