Battlefield 2 og online/netværk spil
Fra : MuLLe

Dato : 18-05-06 22:46

Hej NG.

Jeg har store problemer med battlefield 2, når jeg spiller online eller på
netværk.
Det lagger helt vildt, værst er det dog på netværket.

Det er så galt at jeg ikke kan holde min chopper i luften *GG*
Det kan jeg altså godt, når det ikke lagger.

Hvordan sætter jeg mit netværk op så det spiller bedst?
Er der en hjemmeside hvor jeg kan få en TUT?

Håber virkelig på lidt hjælp her, da det er pisse træls.
Mange hilsner Morten

Fra : Lars Jensen

Dato : 19-05-06 10:42

MuLLe skrev:
> Hej NG.

> Håber virkelig på lidt hjælp her, da det er pisse træls.

Fortæl lidt om dit netværk, og om hvordan du er koblet på nettet, via
hvilket ustyr osv.

Hvilken PC konfiguration, operativsystem og hvilket software kører i
baggrunden?

> Mange hilsner Morten

Lars B

Fra : MuLLe

Dato : 19-05-06 14:16

"Lars Jensen" skrev
> Fortæl lidt om dit netværk, og om hvordan du er koblet på nettet, via
> hvilket ustyr osv.

Hejsa, jeg køre direkte fra netkort til netkort, og den anden er ikke på
internettet.
Til nettet køre jeg uden router eller swits. tdc linje 1024/512
Den ene er en AMD-64 1.6@2.4 ghz
Ram: 2048 mb DDR Pc 3200
Bundkort: Asus A8N-E
Grafikkort: ATI Radeon X850XT
Lydkort: Creative Audigi 2 EX

Den anden er en: Intel 2.6Ghz
Ram: 2048 DDR Pc 2700
Grafikkort: Radeon 9600
Lydkort: SB Live
Bundkort: Kan ikke huske hvilket

> Hvilken PC konfiguration, operativsystem og hvilket software kører i
> baggrunden?

Begge køre med Windows XP med SP 2
Alle de programmer som jeg ved kan slukkes, bliver slukket.
Performance er sat til programmer, på begge maskiner.

På den ene køre der kun Zonealarm og S&D Resident
På den anden køre der ikke nogen ekstra programmer.

Det skal nok lige siges, at begge maskiner har ingen problemer.
Med at spille alene i singelplayer, og det er også på 64 maps.

Så min konklusion er, at det må være noget netværk nooooooget....

Kan du/i hjælpe mig.
Mvh Morten

Fra : MuLLe

Dato : 21-05-06 09:05