Landgangsfartøjer i Battlefield 1942
Fra : Peter Schrøder

Dato : 17-05-06 08:05

Er der een der husker hvordan man får klappen
på landgangsfartøjer til at klappe ned?
Man kan selvfølgelig hoppe over kanten, men det er
næppe meningen?

Peter Schrøder

Fra : Diablo

Dato : 17-05-06 09:22

Piletast fremad Hvis du da ikke bruger den som styring. Ellers lur i
options, hvis du bruger w,a,s,d til styring, skulle du kunne bruger piletast
fremad

/Diablo .o)

Fra : Peter Schrøder

Dato : 17-05-06 10:16

Diablo skrev:

> Piletast fremad Hvis du da ikke bruger den som styring. Ellers
> lur i options, hvis du bruger w,a,s,d til styring, skulle du kunne
> bruger piletast fremad

Tak for det. Det er så faktisk også hvad der står
i manualen, men det virker ikke...
Jeg mener der står pil ned = Hatch down, men var
i tvivl om det var på ubåde
Skal man stå ved roret når man trykker på piletasten?
Eller er det lige meget? (Ingen af delene virker lige nu)
Og ja, jeg bruger wsad til styring. Det andet gav for
mange "konflikter"

Peter Schrøder

Fra : Diablo

Dato : 18-05-06 07:28

du skal styrer båden, ja.

Fra : Jan

Dato : 17-05-06 18:27

du skal være styrmand før det virker

Fra : Peter Schrøder

Dato : 18-05-06 07:17

Jan skrev:

> du skal være styrmand før det virker

Fino fino.
Tak til jer begge to. Man skal holde
piletasten nede i laaang tid. Så begynder
klappen at gå ned...langsomt.
Det gør det lidt nemmere at komme fra borde

Peter Schrøder