Hardware-krav til WoW?
Fra : peberfrugt@besked.co~

Dato : 14-05-06 13:46

Hej

Hvilke krav stiller World of Warcraft til ens computers hardware?

Jeg har en bærbar med en centrino Pentium M 1.5 gHz, grafikkort med 64
mb DDR ram og 1280 mb DDR Ram. Ville den kunne køre spillet hvis man
sætter detaljerne lidt ned? Eller skal man over på en stationær med
råstyrke for at kunne køre spillet ordentligt?

Mvh Anders

Fra : Michael VF

Dato : 14-05-06 21:54

peberfrugt@besked.com wrote:
> [...]
> sætter detaljerne lidt ned? Eller skal man over på en stationær med
> råstyrke for at kunne køre spillet ordentligt?

Jeg har spillet wow på en bærbar meget magen til din, dog med kun 512 MB
RAM og grafikortets 64MB var delt. Kunne godt køre spillet, sådan da,
når grafikken var slået fra . Ihvertfald sat helt ned. Du skal dog
ikke forvente at du vil være istand til at følge med hvis du bevæger dig
ud i en battleground hvor tingene for det meste går stærkt.

/Michael

Fra : Jakob

Dato : 16-05-06 19:38

> [...]
> sætter detaljerne lidt ned? Eller skal man over på en stationær med
> råstyrke for at kunne køre spillet ordentligt?

Jeg spiller det på en bærbar med den samme konfiguration. Det går fint,
men der skal skrues ned for nogle af detaljerne.

--
Jakob