Gabriel Knight III - fungere i Win XP Pro
Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 14-05-06 11:45

Hejsa,

Nu, hvor det er oppe i tiden med konspirationsteorier og søgen efter den
Hellige Gral, fik jeg lige lyst til at prøve det nu 7 år gamle fantastiske
spil "Gabriel Knight III - Blood of the Sacred, Blood of the Damned" fra
Sierra.....

MEN

Som en hovedregel snarere end en undtagelse, kan Sierra-spil ikke købe på de
nye computere.....Jeg har været inde og læse forskellige FAQ's og fora, men
de foreslår, at man kopierer datafilerne fra de 3 CDer, og at der er fejl på
en af filerne på CD1. Men det hjælper ikke på mit problem....

Derfor spørger jeg nu.........nogen, der har en idé til, hvordan jeg får det
til at virke på min maskine...

Fejlen er: "Fatal Exception Error", når spillet prøver på at starte.

På forhånd tak!

-- Drix
........http://www.drixieland.dk- Hvis du har tid til mere.

Fra : JYH

Dato : 14-05-06 12:20

Henrik 'Egern' Jensen wrote:
> [...]
> the Damned" fra Sierra.....
>

> Derfor spørger jeg nu.........nogen, der har en idé til, hvordan jeg

Måske her:
http://www.ntcompatible.com/compatoscat58-12-1-1.html

Fra : Rene Schnoor

Dato : 14-05-06 13:25