Ghost Recon Advanced Warfighter - hjælp ti~
Fra : Poxy

Dato : 12-05-06 23:10

Hejsa

Jeg er på den bane som hedder "Vip 2 is down" hvor jeg ved hjælp af et
airstrike skal nedlægge 2 ADAT'S.
Men det kan jeg ikke finde ud af....så hvordan gør jeg??

på forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-06 15:50

"Poxy" <ingen1@mail.der.dk> wrote in message
> [...]
> airstrike skal nedlægge 2 ADAT'S.
> Men det kan jeg ikke finde ud af....så hvordan gør jeg??

Er sgu endt i samme problem ... øv vi mangler en god side med tips og trix

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-06 17:11

> Jeg er på den bane som hedder "Vip 2 is down" hvor jeg ved hjælp af et
> airstrike skal nedlægge 2 ADAT'S.
> Men det kan jeg ikke finde ud af....så hvordan gør jeg??
>

> på forhånd tak

Nå fik det til virke langt om længe, ændrede i settings så "mouse 2"
åbenbart den 3. museknap satte jeg til en anden key. Så det bare markere air
strike og trykke på denne knap som var det en ordre du udførte med en af
dine team kammereter på 1,2,eller 3 ved dobbelt klikke på den valgte

/jan

Kunne dog stadigt væk godt bruge lidt snyd til single player delen

Fra : skibber

Dato : 14-05-06 13:00

http://www.ggmania.com

Fra : Poxy

Dato : 15-05-06 15:40

"Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> /jan
>
> Kunne dog stadigt væk godt bruge lidt snyd til single player delen

Jeg fandt også ud af det i weekenden....så nu virker det.

Angående snyd...
Jeg har en trainer der virker, er du interesseret??

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 16:18

4> Jeg har en trainer der virker, er du interesseret??

Hej den vil jeg meget gerne have .... gider du maile til jan@gugmcFJERN.dk
fjern FJERN

Fra : Poxy

Dato : 15-05-06 16:25

> Hej den vil jeg meget gerne have .... gider du maile til jan@gugmcFJERN.dk
> fjern FJERN

Er sendt......god fornøjelse.

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 18:28

4> Er sendt......god fornøjelse.

Takker men kan sgu ikke få den til virke , har opdateret spillet til version
1,6 nyeste patch, starter traineren før spillet ! Der står noget om man skal
høre en beep lyd ... men intet sker

Kunne jeg lokke dig til sende et par save games filer ??? Sådan jeg
ihverfald kommer helt over missionen VIP2 is down

På forhånd tak

Fra : Poxy

Dato : 16-05-06 20:23

> [...]
>
> Kunne jeg lokke dig til sende et par save games filer ??? Sådan jeg
> ihverfald kommer helt over missionen VIP2 is down

Svar er sendt til dig.
Jeg kørte ikke med update, så min version var vel så 1.0

Fra : Bo Hellum

Dato : 16-05-06 07:42

> [...]
>
> Jeg fandt også ud af det i weekenden....så nu virker det.
>
> Angående snyd...
> Jeg har en trainer der virker, er du interesseret??

Samme her... nh7h@nighthawks.dk

Tak

Bo

Fra : Poxy

Dato : 16-05-06 20:24

> Samme her... nh7h@nighthawks.dk
>
> Tak
>
> Bo

Virkede det for dig??

Fra : Bo Hellum

Dato : 18-05-06 09:55

> Virkede det for dig??

Nej har nu prøvet 2 trainere, incl den jeg fik her i gruppen. Virker ikke
desværre.

Fra : Poxy

Dato : 18-05-06 11:11

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Poxy" <ingen1@mail.der.dk> wrote in message

> Nej har nu prøvet 2 trainere, incl den jeg fik her i gruppen. Virker ikke
> desværre.

Har du også brugt en update??
Den virkede altså på min og jeg havde ikke updateret min

Fra : Bo Hellum

Dato : 18-05-06 12:31

> Har du også brugt en update??
> Den virkede altså på min og jeg havde ikke updateret min

Nej jeg har ikke opdateret. Jeg har set flere der har problemer med de
trainers. Virker på nogle pc'ere, andre virker det ikke.

Fra : Poxy

Dato : 18-05-06 15:41

> Nej jeg har ikke opdateret. Jeg har set flere der har problemer med de
> trainers. Virker på nogle pc'ere, andre virker det ikke.

Oki, jeg synes bare det lyder mærkeligt....
Men der er jo ikke noget at gøre ved det.