World of Warcraft...kan man begynde alene?~
Fra : peberfrugt@besked.co~

Dato : 11-05-06 15:10

Hej

På grund af at jeg lige er blevet opereret og derfor ikke rigtigt må
bevæge mig så meget de næste 2-3 måneder er jeg blevet fortalt at
spillet World of Warcraft eller WOW skulle være en god tidsluger...?

Men da jeg ikke har nogle venner som interesserer sig for dette er jeg
i tvivl om det er kedeligt at starte på alene? Det er jo fedest når
man er flere sammen, men er det også fedt alene?

Og er spillet værd at investere i?

Mvh Anders

Fra : Simon Nejmann

Dato : 11-05-06 16:13

On 11 May 2006 07:10:29 -0700, peberfrugt@besked.com wrote:

>På grund af at jeg lige er blevet opereret og derfor ikke rigtigt må
>bevæge mig så meget de næste 2-3 måneder er jeg blevet fortalt at
>spillet World of Warcraft eller WOW skulle være en god tidsluger...?

Hmm, jeg har efterhånden rumsteret rundt derinde i over et år (var med
lige fra det gik live, så det må være deromkring?), så "god
tidssluger"? Jo, det skulle jeg da mene - næsten for god til tider. :)

>Men da jeg ikke har nogle venner som interesserer sig for dette er jeg
>i tvivl om det er kedeligt at starte på alene? Det er jo fedest når
>man er flere sammen, men er det også fedt alene?

Jeg kendte ikke nogen der spillede WoW da jeg begyndte, så jeg må
sige; ja det fungerer også alene. Desuden kan man jo også godt møde
andre i spillet.

Simon Nejmann

Fra : Jakob

Dato : 11-05-06 22:49

> [...]

> i tvivl om det er kedeligt at starte på alene? Det er jo fedest når
> man er flere sammen, men er det også fedt alene?

Ja man kan sagtens køre solo. Men der er quests - især senere i spillet,
hvor man er nødt til at spille sammen med andre. Det samme gælder
instances. Men det er meget nemt at "møde" andre folk i spillet. Jeg har
selv nogle venner der spiller det, men faktisk er det sjældent at jeg
spiller sammen med dem, da vi ikke er på samme level.

Hvis man gider den type spil, så er det helt klart en sikker metode til
slå MANGE timer ihjel på

--
Jakob

Fra : M. Andersen

Dato : 12-05-06 06:40

<peberfrugt@besked.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Anders!

Om det er værd at investere i er jo smag og behag, men jeg synes det. Du kan
møde en dansk guild her: http://www.hyggeguild.dk/forum/ og eventuelt få råd
og spillekammerater der

Mette

Fra : CasperR

Dato : 12-05-06 09:37

> [...]
>i>tvivl om det er kedeligt at starte på alene? Det er jo fedest når
>man er flere sammen, men er det også fedt alene?

Hey

Du kunne også vælge Guild Wars som ikke koster noget hver måned
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-05-06 11:29

CasperR wrote:

> Hey
>
> Du kunne også vælge Guild Wars som ikke koster noget hver måned

Enig - for lige at snuse til om det er noget - mener også at det kan
købes relativt billigt, og der er lige kommet en expansion til det...

Lars B

Fra : CasperR

Dato : 12-05-06 12:05

> Enig - for lige at snuse til om det er noget - mener også at det kan købes
> relativt billigt, og der er lige kommet en expansion til det...

Billigste jeg har set er coolshop.dk hvor det koster 250kr sidste gang jeg
kikkede.
--

/CasperR
/89' RST

Fra : PerX ...

Dato : 12-05-06 14:53

In article <1147356629.192510.228590@q12g2000cwa.googlegroups.com>,
peberfrugt@besked.com says...
> [...]
> bevæge mig så meget de næste 2-3 måneder er jeg blevet fortalt at
> spillet World of Warcraft eller WOW skulle være en god tidsluger...?

Det er det for langt de fleste - og de kræver ikke at man er uber nørd
som nogen af de andre spil ;)

> Men da jeg ikke har nogle venner som interesserer sig for dette er jeg
> i tvivl om det er kedeligt at starte på alene? Det er jo fedest når
> man er flere sammen, men er det også fedt alene?

Du kan lave det meste alene, enkelte ting kræver man er flere men det er
som regl ikke noget man behøver - men ellers er det jo nemt at møde
andre i spillet.

> Og er spillet værd at investere i?

6 millioner mennesker har indtil videre syntes det var en god ide :)