World of Warcraft EU eller US ?
Fra : Jan Bremmer

Dato : 10-05-06 16:42

er der forskel på den europæriske og amerikanske udgave ?

min svorger vil købe spil hjem fra USA.

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 10-05-06 17:12

Jan Bremmer wrote:
> er der forskel på den europæriske og amerikanske udgave ?
>
> min svorger vil købe spil hjem fra USA.

De forskellige regions-købte versioner virker kun i deres "egne"
regioner: så hvis svoger køber en us, kan han kun spille på
us-servererne, selvom han sidder i eu. Samme gælder for eu-ver. disse
kan kun spilles på eu-servere. Ved ikke om asien har fået deres "egne"
servere endnu.

/Cag

Fra : PerX ...

Dato : 11-05-06 00:57

In article <v82dnVajCOMglP_ZnZ2dnUVZ8s-dnZ2d@giganews.com>, R@Tomatsi.eu
says...
> er der forskel på den europæriske og amerikanske udgave ?
>
> min svorger vil købe spil hjem fra USA.

De er rimeligt ens (selve spillet er ens), der er få forskelle på
clienten, fx har den amerikanske en navne generator når man laver en ny
figur.

Det er muligt at ændre på en fil så en EU version kan spille på en US
server og omvendt - men det er generelt ikke en god ide at skifte frem
og tilbage - og så skal man også have en two kontor for at have brug for
det. Som sagt hvis du køber en US version så kan du kun lave figurer på
US serverne (og skriver på US boardet).