SIN Episode: 1
Fra : BuFFerz

Dato : 10-05-06 15:51

Så er det i aften "SIN Episode: 1" lander.

(rygtet siger kl 19 dansk tid på Steam)

Køb og download online:
www.sinepisodes.com

Kræver Steam:
www.steampowered.com

Det lover godt
www.sinepisodes.com/index.php?media

Fra : Silver

Dato : 10-05-06 18:37

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse
> Så er det i aften "SIN Episode: 1" lander.

> [...]

Nammenam siger jeg bare!. Endnu engang bliver jeg ikke brun til sommer
:S.....

Mvh
Silver.

Fra : CasperR

Dato : 10-05-06 23:58

> Så er det i aften "SIN Episode: 1" lander.
> [...]

Ja, og især da det er Bianca Beauchamp de har brugt
--

/CasperR
/89' RST

Fra : BuFFerz

Dato : 11-05-06 21:45

Nu har jeg så spillet det lidt og er kommet så langt at monstre er
begyndt at dukke op.

Hvad synes i andre om spillet ?

Hvis HL2 havde lige så mange små-fejl ville jeg have været skuffet - for
jeg synes SIN EP 1 er lidt sjusket.

Men mega flot lavet og alt det der.
Bare de der små fejl der springer i øjne.

- Fx kunne jeg et sted svømme ud under banen...
- Containeren der flytter én over et hegn gik helt agurk ved mig flere
gange.. de der flyve-mænd fik den til at flyve helt tosset rundt.

Men klart jeg skal spille videre - der er action. :D

Glæder mig dog mere til HL2: EP: 1

Fra : BuFFerz

Dato : 11-05-06 21:50

http://hl3.dk/f1.jpg

http://hl3.dk/f2.jpg

Fra : Almo

Dato : 12-05-06 13:39

Er det korrekt, at man kan hente/købe hele spillet, for sølle 20 dollars
!?!?

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-05-06 14:07

Almo wrote:
> Er det korrekt, at man kan hente/købe hele spillet, for sølle 20 dollars
> !?!?

Ja - som sådan da. Der er tale om "Episoder", hvor du så køber en
episode af gangen, og spiller den. Emergence er så første "Episode", som
du kan hente for 20$ - senere kommer der nye episoder, som du så igen
betaler for.

Episodic Delivery
Buy as little or as much of the game as you want, with each installment
offering 3 - 6 hours of action-packed gameplay. But tread lightly, as
the choices you make may influence future episodes in unforeseen ways.

Og kan du ikke, please, lade være med at topposte? :)

Lars B

Fra : PerX ...

Dato : 12-05-06 14:55

In article <e41vkb$1nlk$1@newsbin.cybercity.dk>,
mortensen_allan@hotmail.com says...
> Er det korrekt, at man kan hente/købe hele spillet, for sølle 20 dollars
> !?!?

Bemærk det er UDEN MOMS - EU skal lige have deres andel (hvorfor??) som
bliver lagt oven i når du betaler.

Fra : PerX ...

Dato : 12-05-06 14:54

In article <4463a247$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
nospam@tomesdfsdfs.dfsklh says...

> Men mega flot lavet og alt det der.
> Bare de der små fejl der springer i øjne.

Jeg syntes ikke en gang at det er speciel mega flot...

Fra : Silver

Dato : 14-05-06 02:20

> [...]
> - Containeren der flytter én over et hegn gik helt agurk ved mig flere
> gange.. de der flyve-mænd fik den til at flyve helt tosset rundt.

Min favorit er inde i skibet hvor der er hul op og støvet hænger i luften,
det var først da jeg kommer hen i den anden ende og kigger tilbage jeg lagde
mærke til at alt indvendigt, f.eks rør og døre og andet er linet op efter
hvad der er op og ned, og det selvom at skibet ligger ca 25 grader til
siden, det ser ret sjovt ud når man kigger på afstand.

Jeg er sgu glad for at spillet er blevet udviklet vha Havok motoren for så
har jeg været i stand til at køre spillet i max opløsning og 4x AA uden
problemer, alle andre motorer idag kræver sgu meget mere.

Ellers syntes jeg sgu det er ret godt gået, jeg savner bare mange flere
gådeløsninger og hemmelige rum/gange/grotter og lign. lidt ligesom Tomb
Raider Legends, det kunne være fedt.

Nogen som har brugt de der communications booths som er rundt omkring i
spillet? har forsøgt at taste flere 4 tals koder ind uden held.

Fint spil og ser frem til næste episode, nogen som ved om de allerede har
fastsat dato for næste udgivelse?

Mvh
Silver.

Fra : BuFFerz

Dato : 14-05-06 11:06

> Bare de der små fejl der springer i øjne.

Og fjender der spawner lige foran en.
puf så står de der...

så skyder man dem og så respawner nogle nye...
tror det er nogle triggers de har fucket up...

Fra : Poul Johannsen

Dato : 14-05-06 17:39

Hej

>Hvis HL2 havde lige så mange
>små-fejl ville jeg have været
>skuffet - for
>jeg synes SIN EP 1 er lidt sjusket.

Enig, da man i starten bliver reddet og man sætter sig i bilen
kan man med piletastene bevæger sig rundt i bilen. Fejl. ja.

>Men mega flot lavet og alt det der.
>Bare de der små fejl der springer i øjne.

Ja flot er det. Mon ikke de første fejlrettelser er på vej.

>- Fx kunne jeg et sted svømme ud
>under banen...

Det har jeg ikke bemærket endnu. Måske er jeg ikke så langt
endnu.

> [...]
>gange.. de der flyve-mænd fik den
>til at flyve helt tosset rundt.

Det har jeg ikke bemærket endnu. Måske er jeg ikke så langt

Ja det er et meget fedt spil
>Glæder mig dog mere til HL2: EP: 1

Fuldstændig enig

Mvh Poul