Battlefield 2.. Hvilket grafikkort kører I~
Fra : Brian J. Nielsen

Dato : 08-05-06 19:22

Hej folkens,

Har hørt at B2 kører bedst med 2Gb RAM, men hvilket grafikkort er udmærket?
Hvad kører I med af Grafikkort?

Mvh. Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 08-05-06 19:42

> Hej folkens,
>
> Har hørt at B2 kører bedst med 2Gb RAM, men hvilket grafikkort er
udmærket?

De fleste nye grafikkort burde trække det uden problemer, men sjovt nok har
jeg den erfaring med Geforce 6600 GT at det ikke kører særligt godt...

> Hvad kører I med af Grafikkort?

Radeon 9700 Pro 128MB, og det kører bedre end da jeg prøvede med en vens
6600 GT! (Og ja, driverne og alt var installeret korrekt, og de gamle
fjernet totalt)
Jeg har iøvrigt "kun" 768 MB RAM, men det kører upåklageligt, bortset fra at
den er lidt langsom til at loade, men når den først er inde i spillet kører
det fint...

Brian

Fra : Hagar

Dato : 08-05-06 23:58

> [...]
> at
> den er lidt langsom til at loade, men når den først er inde i spillet

Det er sjovt du nævner et 9700 pro, jeg havde et Tyan G9700 Pro, det er dødt
nu, jeg ville skifte kølesystem, men det kunne trække tunge spil, så som Act
Of War (http://www.atari.com/actofwar/uk/flash_high.htm) med alt slået til i
1280x1024. Så mange gange tror jeg at det er over-kill at købe kort til
mange tusind kroner. Man skal lige vurdere hvad ens grafikkort skal bruges
til før man begiver sig ud på vilde våger. Nu har jeg flottet mig, og fået
mig et Sapphire 9800 Pro, og det kører også fint, så jeg nøjes i nogen tid
endnu.

Hagar

Fra : Jakob

Dato : 09-05-06 00:08

In article <445fccd9$0$27623$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> til før man begiver sig ud på vilde våger. Nu har jeg flottet mig, og fået
> mig et Sapphire 9800 Pro, og det kører også fint, så jeg nøjes i nogen tid
> endnu.

Hvad har du så af processor ? Jeg har nemlig samme kort og jeg troede
jeg skulle både cpu og grafikopgradere for at det kunne køre ? Hvad har
du af ram.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hagar

Dato : 09-05-06 01:43

> Hvad har du så af processor ? Jeg har nemlig samme kort og jeg troede
> jeg skulle både cpu og grafikopgradere for at det kunne køre ? Hvad har
> [...]

Jeg har en ældre P4 2.8 og en Gb Kingston RAM.
Hvilke spil er det du vil køre ?

Hagar

Fra : Jakob

Dato : 09-05-06 14:43

In article <445fe5a5$0$27578$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,

> Jeg har en ældre P4 2.8 og en Gb Kingston RAM.
> Hvilke spil er det du vil køre ?

præcis bf2 :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Vega

Dato : 08-05-06 20:09

"Brian J. Nielsen" <noway@buddy.com> skrev i en meddelelse
> Hej folkens,
>
> Har hørt at B2 kører bedst med 2Gb RAM, men hvilket grafikkort er
> udmærket? Hvad kører I med af Grafikkort?

Kører det med 2gb ram og et ATi X850XT 256mb ram gfx kort.

Mvh. Vega.

Fra : Dr. Phil

Dato : 08-05-06 21:01

> [...]
> Hej folkens,
>
> Har hørt at B2 kører bedst med 2Gb RAM, men hvilket grafikkort er
> udmærket? Hvad kører I med af Grafikkort?

6600GT

Fra : rl

Dato : 08-05-06 22:35

> Hvad kører I med af Grafikkort?

2 GB ram og 7800GT. Det kører flydende i 1280x1024 med alt på maks.

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-05-06 08:23

rl wrote:
> 2 GB ram og 7800GT. Det kører flydende i 1280x1024 med alt på maks.

Hvad kører du med af CPU og bundkort?

Fra : rl

Dato : 09-05-06 10:20

> Hvad kører du med af CPU og bundkort?

Athlon64 3200+ og AsRock 939Dual Sata2.

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-05-06 12:18

rl wrote:
> Athlon64 3200+ og AsRock 939Dual Sata2.

Takker

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-05-06 10:50

"Brian J. Nielsen" <noway@buddy.com> wrote in message
> Hej folkens,
>
> Har hørt at B2 kører bedst med 2Gb RAM, men hvilket grafikkort er
> udmærket? Hvad kører I med af Grafikkort?
>
> Mvh. Brian

Jeg kører 1024*768, på et X600/256mb. Skruet op på medium eller bedre for de
vigtige detaljer. Og skruet ned for de mindre vigtige ting. Og det kører
fint.

Resten er 3,4ghz Prescott og 1gb ram.

Bjarne K.

Fra : Ivan

Dato : 09-05-06 16:46

> [...]
> de
> vigtige detaljer. Og skruet ned for de mindre vigtige ting. Og det kører

Hvilke ting er vigtige?

Mener selv at antialias er vigtig. Ellers ser det simpelt hen ud af L***!
Men den trækker godt nok også tænder ud!

Hvilke andre ting kan man evt. skrue lidt ned for uden tab af den gode
oplevelse?

Ivan

Fra : Vega

Dato : 09-05-06 18:23

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men den trækker godt nok også tænder ud!
>
> Hvilke andre ting kan man evt. skrue lidt ned for uden tab af den gode

Kører BF2 i 1280x1024 med alt på high og 2x AA.

Mvh. Vega.

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-05-06 19:20

Check eventuelt http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

> Mener selv at antialias er vigtig. Ellers ser det simpelt hen ud af L***!
> Men den trækker godt nok også tænder ud!

Det skal jeg ikke kunne svare øaa. Jeg har aldrig prøvet med aa

Fra : usenet

Dato : 09-05-06 21:37

> [...]
> Hej folkens,
>
> Har hørt at B2 kører bedst med 2Gb RAM, men hvilket grafikkort er
> udmærket? Hvad kører I med af Grafikkort?

Jeg kører med et ATI Radeon 9600 Pro 256Mb passivt kølet.
Det kører upåklageligt.

/Dan

Fra : Battler

Dato : 10-05-06 12:40

> Har hørt at B2 kører bedst med 2Gb RAM, men hvilket grafikkort er
> udmærket? Hvad kører I med af Grafikkort?

Jeg kører med ASUS Geforce 6800 GE sammen med :
http://www.bfgeeks.dk/?page=memberinfo&id=13920

Med GF kort anbefaler jeg om nødvendigt at benyttte indstillingsmuligheden
for Anti-Alias og Texture Filtering (Anisotropisk Filt. ) i BF2 Video
Options, og kun vælge *programkontrolleret* for Anti-Alias og Anisotropisk
Filtrering i avanceret indstillinger for skærmkort under Egenskaber for
skærm.

Hilsen Kevin