Pokerspil
Fra : Benny

Dato : 07-05-06 01:47

Jeg søger et pokerspil, hvad er der af gode spil. jeg regner med at jeg skal
spille mod computeren.
Benny

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-05-06 02:02

On Sun, 7 May 2006 02:46:51 +0200, Benny wrote:

> Jeg søger et pokerspil, hvad er der af gode spil. jeg regner med at jeg skal
> spille mod computeren.

Samantha Fox Strip Poker kan jeg huske. Den og så en C64 simulator :)

http://members.chello.at/theodor.lauppert/games/samfox.htm

Ok, de poker spil jeg har prøvet har det været rimelig let at gennemskue
computer-modspilleren, og ja, mange i genren er "Strip Poker" spil. Jeg
kunne da også godt tænke mig at høre om der findes nogle med en ordentlig
AI.

Jeg forsøgte at søge efter pokerspil hos gamerankings.com men det var et
ret nedslående resultat. Der var ikke rigtig nogle der fik en god rating.

--
np: Bitstream - Open sesame
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Hagar

Dato : 07-05-06 09:44

"Benny" <benny31@mail.fjerndetteord.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et pokerspil, hvad er der af gode spil. jeg regner med at jeg
> skal spille mod computeren.
> Benny

Jeg har ikke selv prøvet nogle poker spil, bortset fra det samme som Thomas,
men det er jo lang tid siden
Her er dog et par link, men hvilken form for poker man vil spille, det ved
jeg ikke, har ikke forstand på de forskellige.

http://www.poker-academy.com/

http://www.nstarsolutions.com/pc/

http://www.target.com/gp/browse.html/602-2451445-2332624?_encoding=UTF8&node=16025761

Her er flere at vælge mellem

http://www.google.dk/search?hl=da&q=poker+card+game+for+pc+-online&meta=
Husk lighedstegnet skal med.

Hagar

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 07-05-06 22:43

Jeg spiller ikke selv, men mener da at de fleste online "spil-huse" giver
mulighed for, at man kan spille uden penge.

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 08-05-06 15:57

Hej,

> Jeg spiller ikke selv, men mener da at de fleste online "spil-huse" giver
> mulighed for, at man kan spille uden penge

Jeg kan da lige tilføje, at de fleste sites tilbyder såkaldte freerolls,
hvor du ganske gratis og uden omkostninger kan spille med i turneringer,
hvor du endda har mulighed for at vinde penge også.

Fælles for alle stederne er, at du spiller imod andre mennesker fremfor en
"dum" computer, som på sigt bliver nem at gennemskue.

Spiller du samtidig i freerolls undgår du useriøse spiller, som konstant går
all-in forbi det er "sjovt".

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-05-06 16:21

ja efter ca 1 ½ time spil er de seriøse spiller tilbage, når man spiller
freeroll

thomas

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 08-05-06 22:09

Men det er måske så meget sagt, at det er "virkelige" mennesker man spiller
imod. Hørte i går, at det mange gange er en "robot", altså en computer, der
sørger for at vinde til huset!

Fra : Kim Frandsen

Dato : 11-05-06 16:32

> [...]
> spiller imod. Hørte i går, at det mange gange er en "robot", altså en
> computer, der sørger for at vinde til huset!

Det burde vel ikke være nødvendigt, pokerstederne skovler masser af penge
ind på de % de tager
ved hvert spil.

Fra : Kim Frandsen

Dato : 11-05-06 16:35

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
> går all-in forbi det er "sjovt".
>
> /Glenn
> (Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Mener dog man skal indsætte penge først før man kan deltage i de gratis
freerolls.
Hos f.eks. www.partypoker.com hvor jeg har konto kan man være med i
freerolls
de første 30 dage efter man har sat sit første indskud ind.
Man kan dog også spille poker for små indsatser, det er stadigvæk sjovt.
Jeg satte 100$ ind, har 190$ nu, spiller 0.50$/1$ limit hold'em.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 14-05-06 12:18

Hej Kim,

> Mener dog man skal indsætte penge først før man kan deltage i de
> gratis freerolls.

Ja, sådan er det nok mange steder, men dog ikke alle steder...

I sin tid oprettede jeg en konto hos www.pokerchamps.com og dengang kunne
man i hvert fald godt deltage i freerolls uden at indsætte penge på sin
konto først. Jeg mener, at de kører en freeroll hver time.