Må man spørge om PS2 spil?
Fra : Lars Poulsen

Dato : 03-05-06 20:57

Hej!

Jeg har ledt efter en gruppe der omhandler PS2 spil, men kan ikke
finde nogen.

Så var det jeg tænkte, at man måske må spørge til PS2 spil problemer i
dette forum - må man det, eller er der nogen der kan henvise til en
anden gruppe?

Mvh

Lars

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-05-06 21:01

On Wed, 03 May 2006 21:56:47 +0200, Lars Poulsen wrote:

> Så var det jeg tænkte, at man måske må spørge til PS2 spil problemer i
> dette forum - må man det, eller er der nogen der kan henvise til en
> anden gruppe?

Der er dk.spil.computer.konsol til konsol-spil.

Hvis det drejer sig om "mod-chips" skal jeg henvise til
dk.spil.computer.konsol.bootchip

--
np: Figurines - The Wonder [stopped]
http://www.last.fm/user/front243/