BF2 igen....suk
Fra : Ivan

Dato : 01-05-06 21:37

BF2 fortæller mig, igen, at min key er invalid. SUK!

Eneste der hjælper er at reinstalere spillet. Mons tro de nogensinde får det
spil til at kører rigtigt godt?

Ligger mine tastaturinstillinger i en eller anden cfg-fil? Jeg er dælme træt
af at skulle indstille dem hver gang.

Ivan

Fra : Mogens

Dato : 01-05-06 22:37

On Mon, 1 May 2006 22:37:23 +0200, "Ivan" <spørg@gruppen.dk> wrote:

> [...]
>spil til at kører rigtigt godt?
>
>Ligger mine tastaturinstillinger i en eller anden cfg-fil? Jeg er dælme træt

Hej

Har du prøvet at logge på mere end en gang ?

Jeg har nemlig fået samme besked et par gange
og begge gange hjalp det at vente 2 minutter og
så prøve igen.

mvh Mogens

Fra : Ivan

Dato : 02-05-06 15:09

> Har du prøvet at logge på mere end en gang ?
>
> Jeg har nemlig fået samme besked et par gange
> og begge gange hjalp det at vente 2 minutter og
> så prøve igen.

Hej Mogens.

Jeg kan fint logge ind. Det er ikke problemet med deres acount-server
(selvom jeg også er stødt på det en del gange)

Det er først når jeg vil joine en server for at spille at jeg bliver afvist.

Fra : Per Jørgensen

Dato : 02-05-06 06:39

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ligger mine tastaturinstillinger i en eller anden cfg-fil? Jeg er dælme
> træt af at skulle indstille dem hver gang.

Ellers inden du går igang med at afinstallere, så prøv
lige at ringe til deres support, for de har sikkert en løsning.
De gange jeg har haft problemer af en eller anden art, har
de altid kunne løse det. Og der er faktisk så godt som ingen
ventetid på deres linie.

Per.

Fra : Ivan

Dato : 02-05-06 15:07

> [...]
> De gange jeg har haft problemer af en eller anden art, har
> de altid kunne løse det. Og der er faktisk så godt som ingen

Har jeg faktisk gjort.....de har et enkelt trick i ærmet (at taste sin key
ind igen)....dog ikke noget der virkede. Beskeden lød "reinstalleres". Lod
til at de kendte problematikken. Har reinstalleret over 10 gange det sidste
års tid.....virker hver gang, men er da hamrende træls.

Har fundet filerne tastaturindtillinger.....

Fra : TexasFlood

Dato : 04-05-06 20:48

> Har fundet filerne tastaturindtillinger.....

Hvor er filerne der indeholder tastatur/joystick indstillingerne henne ?

TF

Fra : Ivan

Dato : 04-05-06 21:46

> Hvor er filerne der indeholder tastatur/joystick indstillingerne henne ?

C:\Programmer\EA GAMES\Battlefield
2\mods\bf2\Settings\Profiles\Custom\Controls

Hedder min, så vidt jeg lige husker....men din kan selvfølgelig være
anderledes....

Fra : Ivan

Dato : 07-05-06 22:40

"> BF2 fortæller mig, igen, at min key er invalid. SUK!

Nå...den her gang kunne jeg da spille to gange før jeg skal
reinstallere....Det er godt nok til at blive SINDSYG af.......

Fra : Brian Lund

Dato : 08-05-06 15:43

> "> BF2 fortæller mig, igen, at min key er invalid. SUK!
> >

> Nå...den her gang kunne jeg da spille to gange før jeg skal
> reinstallere....Det er godt nok til at blive SINDSYG af.......

"Sjovt" jeg kender ikke andre der har det problem... Hænger det sammen med
at du installere noget andet (mod/udvidelse/opdatering)?

Brian

Fra : Ivan

Dato : 09-05-06 00:13

> "Sjovt" jeg kender ikke andre der har det problem... Hænger det sammen med
> at du installere noget andet (mod/udvidelse/opdatering)?

Installerer spillet fra skiven og kører så den officielle opdatering på til
v. 1.22. Ellers er der jo ikke meget spil på nettet....

Ellers intet. Har fundet en del beskrivelser på nette (google) men alle svar
er prøv dit og prøv dat....ikke rigtigt noget entydigt....