Liste over spil på E3
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-05-06 16:27

Her er så en liste over spil der bliver fremvist på E3 messen om et par
uger:

http://games.ign.com/articles/698/698570p1.html

Har x-postet til dk.edb.spil, og .konsol, sæt gerne followup hvis du svarer
til den mest hensigtsmæssige gruppe.

--
np: Paul Van Dyk - Mayday 2006
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Silver

Dato : 01-05-06 17:40

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er så en liste over spil der bliver fremvist på E3 messen om et par
> uger:
>
> http://games.ign.com/articles/698/698570p1.html

Som en inkarneret Pirates/Tortuga Pirate Hunter/Pirates of the Carribean
spiller ser jeg gevaldigt frem til Tortuga - Two Treasures, Pirates of the
Carribean 3

Dog især Pirates of the Carribean - The Legends of Jack Sparrow da den film
som spillet bygger på nok er den jeg har set flest gange efterhånden, selv
Starwars 4 halter nok bagefter :D

Ellers ser det sgu ret tilforladeligt ud, det bliver et godt år for spil
håber jeg, nu kommer den nye HL2 episode jo osse snart (start af juni, med
preload i slut af maj).

Mvh
Silver.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-05-06 18:50

Hm det kan godt være jeg har dårlig smag, men jeg synes imiddelbart
ikke der er noget der springer i øjnene som must-have.

Fra : Bruno

Dato : 01-05-06 21:58

Mikael Schøler wrote:
> Hm det kan godt være jeg har dårlig smag, men jeg synes imiddelbart
> ikke der er noget der springer i øjnene som must-have.

Jeg vil ikke vurdere din smag, men i mine øjne er der en del titler som
kan vise sig at være rigtig spændende. Uden anmeldelser, og helst også
demoer, så vil jeg dog ikke købe noget som helst (Det lærte jeg af bl.a.
Doom 3)!

Dem som jeg har kig på fra listen er:

Sid Meier's Railroads!
GTR 2 - FIA GT Racing
Lumines II
Aggression: Europe 1914
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
Unreal Tournament 2007
Guitar Hero II
SEGA Rally Revo
MotorStorm
Ratchet and Clank: Size Matters
UFO: Extraterrestrials
Huxley
Project Wiki

og så er der dem som ikke er nævnt i linket:

C&C
Test Drive Unlimited
Forza II
Duke Nukem Forever
Stalker

Mvh

Bruno

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-05-06 22:10

On Mon, 01 May 2006 22:57:55 +0200, Bruno wrote:

> UFO: Extraterrestrials

Orv, en opfølger til gode gamle UFO, den havde jeg ikke lagt mærke til før
:)

http://www.last.fm/user/front243/

Fra : preben nielsen

Dato : 02-05-06 17:47

"Mikael Schøler" <schoeler@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hm det kan godt være jeg har dårlig smag, men jeg synes
>imiddelbart
>ikke der er noget der springer i øjnene som must-have.

Enig. Jeg kommer ikke til at bruge penge på noget udfra den
liste...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-05-06 22:07

Måske er jeg bare gammel af gårde ikke finder samme intresse i spil
som jeg plejer at gøre. Efterhånden skal der meget til at fange min
interesse og det eneste på din liste jeg glæder mig til, er Stalker.
Resten virker umiddelbart ret ligegyldigt.. :)